Публікації

Показано дописи з квітень, 2010

Прикольне відео від Heiniken

Споживачі не бачать різниці між національними брендами і магазинними торговими марками

При порівнянні з низки основних характеристик марки більшість споживачів у світі ставлять знак рівності між власними торговими марками магазинів і національними брендами. У всьому світі споживачі впевнені, що власні торговельні марки магазинів не відрізняються, а іноді навіть мають переваги і перевершують національні бренди за низкою параметрів. Такий висновок був зроблений фахівцями в галузі досліджень ринку споживчих товарів компанії Ipsos (Ipsos Marketing, Consumer Goods) на підставі дослідження, нещодавно проведеного в 23 країнах світу. За результатами даного дослідження можна зробити висновок, що поряд з тим, що основою успіху власних торгових марок магазинів з'явилося їх позиціонування себе як "гарна якість за низькими цінами", споживачі, тим не менше, упевнені, що дані марки насправді володіють і іншими перевагами . Так, принаймні, 80% споживачів в усьому світі відзначили, що власні торговельні марки магазинів нічим не відрізняються чи навіть перевершують національ