Публікації

Показано дописи з травень, 2010

5 найефективніших інструментів управління споживачем під час економічного спаду

Майже даром! Нехитрий, перевірений часом прийом - масова реклама товарів-приманок. Продавець встановлює свідомо занижену ціну на один-два товари, вказуючи її у всіх промо-матеріалах, включаючи також медійну і зовнішню рекламу. Надзвичайно приваблива пропозиція спонукає потенційного споживача прийти в магазин. Там частенько з'ясовується, що акційний товар вже проданий (він, як правило, розкуповується за кілька днів). Далі співробітники торгової точки переконують відвідувача придбати що-небудь інше. Цей прийом працює незалежно від того, чи знаходить споживач акційний товар в торговому залі, чи ні. Клієнт, який знайшов і придбав дешевий товар, відчуває, що скоїв вигідну угоду і хоче якось винагородити себе за це. Продавці знають, що в такі моменти покупці перебувають в абсолютно некризовому, піднесеному настрої і готові купувати неходові в умовах економічного спаду товари. Споживач, який прийшов за акційним товаром, але не знайшов його, найімовірніше, звернеться за допомогою до кого-н

Неймінг

Найбільша проблема в неймінгу в тому, що замовники не знають критерії відбору правильного імені. І вибирають за принципом «подобається - не подобається». Ось кілька критеріїв вибору правильного нейму. Одного разу клієнт вирішив заощадити на неймінгу і замовив його за принципом «подешевше». У результаті, мережі магазинів підібрали назву «Артикль». Здається неймовірним, що можна було вибрати таке немилозвучна слово. Важко зрозуміти значимість милозвучності, коли навколо повно успішних брендів, на яких можна зламати мову: «Керхер», «Айрешматік», «Шфарцкопф» ... Або, коли благозвучне «Аваль» міняють на важковимовне «Райфайзен». Люди, далекі від маркетингу, не розуміють, що це - міжнародні нейми, яким не вигідно адаптувати назви до кожного ринку. Але ця неблагозвучність компенсується величезними рекламними бюджетами. Для того, щоб вловити суть поняття «милозвучність», немає необхідності вивчати праці з фонетичному аналізу Бодуена де Куртане, Чарльза Осгуда або Журавльова. Досить прислухати

ТОП-5 нових рекламних тредів

1. Розвиток інтерактивних промо-моделей Компанії рівня Nestle і Procter & Gamble давно оцінили ефективність рекламних заходів, в яких потенційному покупцеві відводиться активна роль. Споживачів задіюють у розробці і тестуванні нових товарів, у поширенні інформації про BTL-акції і навіть у плануванні PR-проектів. 2. Комерціалізація соціальних мереж В період економічного спаду однією з найбільш затребуваних послуг мережевих рекламних кампаній став product placement у внутрішніх online-іграх, сервіси та додатках соціальних мереж. Поки цей недорогий промо-інструмент розглядають швидше як доповнення до традиційних медійним кампаніям.Однак у США і Великобританії вже є масові ТМ, що розміщаються в соціальних мережах набагато частіше, ніж на телебаченні та в періодиці. 3. Крос і ко-промоушен Спільне просування двох і більше брендів. Крос-промоушен - це «обмін» згадками у рекламних матеріалах одного виду. Під час кризи подібними схемами користуються особливо часто. Таким чином рекламодавці