Публікації

Показано дописи з липень, 2010

Відключення послуги GOOD'OK та МТС-інфо

Як фахівець з реклами я вважаю, що вона повинна бути якісна та ненав'язлива. Кілька днів тому випадково поставив на мобільний телефон послугу GOOD'OK від МТС. На їхньому сайті або немає інфи, як його відключити, або її не просто знайти. Підозрюю, що так і задумано. Пошукав в мережі - щоб відключити послугу GOOD'OK потрібно на номер 700 надіслати слово OFF Також ще одна нав'язлива послуга МТС-клік або МТС-інфо. Реальний спам, який ще з електронки набрид. З меню "послуги МТС" мого смартфона її відключити не вдалося. Щоб відключити послугу МТС-інфо потрібно на номер 10250 відправити цифру 1 . Після цього на телефон має прийти СМС your request to stop was accepted (ваш запит припинити прийнято) і послугу вимкнуть. для мазохістів - якщо хочете поновити цю спамерську послугу на цей же номер відправте цифру 2. :)

Рекламний "розвод", бо як обдурити споживача

Щоб продати товар, рекламісти змушують вірити в нісенітницю або включитися в гру, де не буде переможця. Велику частину прибутку компанії-виробники отримують завдяки рекламі. Саме через неї споживач обирає соняшникову олія без холестерину, воду без ГМО, шоколадну масу без барвників ... Але насправді всі ці яскраві фрази - не більше ніж міфи. Адже те, що нам розписують продавці, в самих продуктах просто не може перебувати. Ну який барвник потрібен в какао і які ГМО можуть бути у воді? А якщо рекламісти посилаються на якісь професійні асоціації, які рекомендують нам купити саме їхній товар, то їх нерідко створювали ... вони самі. Купівлі продукту сприяють і численні конкурси, які нерідко є обманом. Останньої кришечки з потрібною буквою, наприклад, може не існувати в природі. Найголовніший принцип рекламістів - сказати правду, але не всю. Наприклад, нам говорять, що вода пройшла сім ступенів очищення, але «забувають» уточнити, що такої процедури потребує лише найнеякісніша вода. Після пе

Планування рекламної кампанії

Чого слід уникати підприємцю, плануючи рекламну кампанію. Людям властиво кидатися в крайнощі, і підприємець, що планує рекламну кампанію, не є винятком. Це виявляється від бажання віддати останню копійку за рекламу на центральному телеканалі, і до цілковитого заперечення необхідності реклами як такої. Forbes провів опитування представників бізнесу і рекламних агенцій і виділив шість головних помилок, яких необхідно уникнути при підготовці рекламної кампанії. 1. Не прикидайтеся великим брендом. Пустити пил в очі, здавалося б, досить легко. Можна прикинутися серйозної трговою маркою, запустити ролик на телебаченні, дати гарні вкладки в глянцевих журналах і розвісити по місту рекламні щити. Але власнику малого бізнесу робити цього не варто, навіть якщо так склалося, що фінанси дозволяють. По-перше, вкладення швидше за все не окупляться. По-друге, існує великий ризик, що підприємець просто не зможе впоратися з потоком клієнтів. «Найбільш осмислений хід - реклама в точці продажу, там,

Сучасні тенденції розвитку українського рекламного бізнесу

Останнім часом одночасно із зростанням ролі маркетингу зросла роль маркетингових комунікацій. Ефективні комунікації стали ключовими чинниками успіху господарських суб’єктів. Правильно поставлена ціль та завдання перед рекламним агентством чи відділом маркетингу на підприємстві дозволяє досягати очікуваних результатів. Український рекламний ринок характеризується все більшою незалежністю, як рекламних агентств, рекламодавців так і споживачів. Споживачам надаються все більш широкі можливості, рекламодавці стають все більш самостійними, а технології, що безперервно розвиваються, трансформують методи створення, продажу, споживання і прослідковування реклами. Традиційні учасники рекламної галузі можуть втратити значну частку своїх доходів, оскільки бюджети стрімко переводяться на освоєння нових, інтерактивних форматів, і об'єм цього нового сектора рекламного ринку, як очікується, приблизно в п'ять разів перевищить об'єм сектора традиційної реклами. Щоб як і раніше успішно вест