Публікації

Показано дописи з вересень, 2010

Вимоги до нового продукту

1. Продукт задовольняє потреби клієнта Продукт може подобається, або ні, але для того, щоб він став хітом продажів, він повинен виконувати певні функції, і задовольняти потреби клієнта. Можна помітити, що хороші продукти задовольняють існуючі потреби, а дуже гарні - формують потреби, створюють ринок. При сприйнятті нових продуктів (тільки вдалих), клієнт з початку думає, що він буде використовувати продукт для вирішення існуючих (і очевидних) проблем, але ознайомившись з усіма можливостями продукту, клієнт починає думати і про ті можливості застосування продукту, про які раніше й не підозрював. В ідеалі, "най-най" продукти купують для оптимізації, а потім їх використовують для інновації. Відчуття потреби річ індивідуальна, і мотивація клієнта (причина закупівлі) буває дуже різною. Загальне - є відчуття (якщо немає розуміння) клієнта, що новий продукт задовольнить якусь його потребу або комбінацію потреб. Завдання маркетолога в тому, щоб визначити, які потреби клієнта задо