Чим займається маркетолог в інтернеті?
Присутність в інтернеті = присутність на ринку. Така формула для багатьох сфер бізнесу - аксіома. Опіка сайту компанії давно перекочувала з обов'язків програмістів і IT-спеціалістів у посадові інструкції маркетологів. Але як слід опікуватися інтернет-тилами компанії, і що саме має робити маркетолог в Інтернеті?! Поки одержимі інтернет-користувачі створюють ажіотаж і сіють паніку, поширюючи відео-ролики з підбіркою фактів про те, що нас ось-ось поглине кібер-простір, маркетологи беруть собі на озброєння найостанніші інтернет-тенденції. Умовно всі дії маркетолога в мережі поділяються на вісім основних груп. 1. Аналітика. Попередня і аналітична робота. Кабінетні маркетингові дослідження в інтернеті, збір аналітичних матеріалів. Аналіз сайтів і маркетингових стратегій конкурентів. Розробка стратегії присутності в інтернеті, проектування сайту / групи сайтів. Проектування баз даних для обліку маркетингової інформації, форм звітності. Формування семантичного поля