Мерчендайзинг-бук (merchandising book)
Мерчендайзинг-бук - ц е корпоративний документ «Концепції мерчендайзингу» у формі брошури, що регламентує: - Для магазинів: планування, товарне сусідство, зонування, торговельне обладнання, освітлення, дизайн торгового залу, асортиментну матрицю, систему орієнтування та викладку. - Для постачальників: місце в торговому залі, запас продукції, необхідний асортимент, частку поличного простору, і мерчендайзинговим планограмам для кожного виду магазинів, до яких компанія здійснює поставки своєї продукції. Для чого потрібен мерчендайзинг-бук магазинах? Перш за все це керівництво для створення за образом і подобою одного успішного магазину цілої роздрібної торгової мережі. Це простий спосіб клонування технології. Завдання, які вирішуються роздрібною торгівлею за допомогою грамотної концепції мерчендайзингу і мерчендайзинг-бук: Повний і збалансований асортимент Економія часу за допомогою детального аналізу Запобігання нестачі товару Збільшення продажів і при