Публікації

Показано дописи з лютий, 2011

Мерчендайзинг-бук (merchandising book)

Мерчендайзинг-бук -  ц е корпоративний документ «Концепції мерчендайзингу» у формі брошури, що регламентує:   - Для магазинів: планування, товарне сусідство, зонування, торговельне обладнання, освітлення, дизайн торгового залу, асортиментну матрицю, систему орієнтування та викладку.   - Для постачальників: місце в торговому залі, запас продукції, необхідний асортимент, частку поличного простору, і мерчендайзинговим планограмам для кожного виду магазинів, до яких компанія здійснює поставки своєї продукції.   Для чого потрібен мерчендайзинг-бук магазинах?   Перш за все це керівництво для створення за образом і подобою одного успішного магазину цілої роздрібної торгової мережі.   Це простий спосіб клонування технології.   Завдання, які вирішуються роздрібною торгівлею за допомогою грамотної концепції мерчендайзингу і мерчендайзинг-бук:   Повний і збалансований асортимент   Економія часу за допомогою детального аналізу   Запобігання нестачі товару   Збільшення продажів і при

РОР-матеріали та POS-матеріали

Часто означення понять POS- і POР-матеріалів суміщають.  До POS-матеріалів відносяться: вакуумна формовка воблери (Wobblers) диспенсери (Dispensers)  дисплей-панелі (Display-panels) дисплеї реального розміру дисплеї з реальними об'єктами мобайли (Mobiles) муляжі упаковок пластикові Баркет і подіуми повнокольоровий упаковка (Packaging) стікери рекламні гірлянди і настінні прапорці (Decorations) цінники (Pricetags) шелфтокери (Shelftalkers). До POP-матеріалів  відносяться: тримачі цінників дисплеї для кіосків дисплеї з гофрокартону інформаційні стійки килимки  лототрон металеві стійки обмежувачі полиць пластикові етажерки піддони для продукції підставки для листівок розбірні стелажі столики для презентацій покажчики місць продажу вказівники

Тенденції в упаковці 2011

Американська компанія O. Berk, що працює на ринку упаковки  вже протягом ста років, виділила п'ять головних галузевих тенденцій 2011 року.  Як пише Natural Products Insider, це - екологічність, методи декорування упаковки, застосування високих технологій, скорочення розміру упаковки та використання місцевої сировини . Екологічність  Сьогодні екологічність є пріоритетом не лише для окремих компаній, але і для всієї галузі вцілому.  Запити сучасного споживача полягають у тому, що продукт має бути «зеленим» протягом всього свого життєвого циклу - від виробництва і до сміттєвого кошика.  Сучасний покупець віддає перевагу упаковці, виготовленої з меншої кількості матеріалів, бажано такої, яку можна використовувати повторно.  Тенденція така, що виробники сьогодні намагаються максимально знизити вагу своєї продукції, що здешевлює транспортні витрати і скорочує вуглецевий слід.  O. Berk відзначає, що з цієї ж причини сьогодні все більше компаній, раннє випускали свою продукцію в склі, в

Тренди молодіжного маркетингу

Міжнародна мережа агентств молодіжного маркетингу Youth Research Partners, опублікувала свій черговий звіт про актуальні тенденції в сфері молодіжного маркетингу.       Звіт складається з п'яти частин і налічує понад 200 слайдів, в яких відображені 50 ключових трендів, що проявилися по всьому світу протягом останніх 10 років.       У першій частині звіту представлені наступні тренди:       1.   Пост-мобільне покоління (The post-mobile generation)   Пройшли часи, коли молодь замислювалася, яким чином вона має доступ до мережі, будь то доступ через мобільний телефон, стаціонарний комп'ютер або щось ще.   Мобільність стає функцією за замовчуванням, і в свідомості молодих людей стираються грані між варіантами входу в інформаційний простір.       Сьогодні ми знаходимося на тому рівні, коли потрібно прагнути до більш інтегрованого медіа-підходу.   Мобільний телефон перестав бути новим маркетинговим інструментом.   У цілому бренди фокусуються на тих варіантах, за допомогою як