Публікації

Показано дописи з квітень, 2011

7 смертних гріхів в маркетингу

Сім смертних гріхів - не тільки релігійна і філософська, а й психологічна категорія, яка може пояснити мотиви поведінки людей і, як наслідок, стати основою маркетингової стратегії просування. В усіх релігійних вченнях існує перелік вчинків, психологічних станів, властивостей особистості, які суперечать нормам суспільної моралі, а значить, повинні присікатися і блокуватися як суспільством, так і особистістю.  У християнстві це сім смертних гріхів, які ведуть до загибелі душі.   Здавалося б, релігійна, моральна, загальнолюдська концепція ніяк не пов'язана з діяльністю фахівців з реклами.  Чим вона може бути цікава маркетологам і рекламістам?  Відповідь очевидна: ці прояви людської натури здатні стати дуже сильними мотивами будь-якої діяльності, отже, цілком можуть бути використані як інструмент спонукання до здійснення покупки або просування бренду.  Достатньо лише поглянути на дану концепцію з точки зору психології.    Сім смертних гріхів як потреби . Потреби, а точніше - пошук

Маркетинговий аудит сайту

Суть проведення маркетингового аудиту - це аналіз трафіку та історії відвідувань сайту. При його проведенні д осліджується звідки приходять відвідувачі, якими розділами цікавляться, як часто і т.д.  Одна з причин, яка вимагає проведення такого аналізу - відсутність достатньої трафіку на сайт, або відсутність в структурі трафіку цільових відвідувачів / потенційних покупців.  Використовуючи рекомендації, отримані в результаті проведення аудиту сайту, можна підвищити частоту відвідувань, глибину перегляду сторінок за одне відвідування, збільшити число відвідувань конкретного користувача, тобто  підвищити лояльність до ресурсу і т.д.  Орієнтовна конфігурація маркетингового аудиту в інтернеті включає в себе:  Опис проблем / завдань, вирішення яких має бути запропоновано в процесі аудиту інтернет-сайту.  Аналіз статистики сайту.  Зведена статистика відвідуваності, географія відвідувачів, динаміка відвідуваності по часу доби, шляхи по сайту, точки входу / виходу, факти досягнення мети,

Схеми крадіжок у торгівлі

Кримінальне мислення людей, що працюють в торгівлі, викликає подив і захоплення.    Особливо цікаво простежити існування схем, починаючи з торгового представника і закінчуючи національним менеджером.    Торговий агент  На перший погляд, все просто: торговий представник отримує гроші від клієнта і не здає їх в касу.  Або здає в касу меншу суму, а потім, коли піднімається питання дебіторки (список клієнтів-боржників із зазначенням сум та дат отримання), бере гроші в іншого клієнта і віддає за того, у кого взяв першим.  І так далі.  У такому круговороті людині легко заплутатися. У випадках, коли в компанії прийнято, що торговий представник має право самостійно домовлятися з клієнтом про терміни виплати, цей представник може, наприклад, навіть у разі виплати грошей за товар вчасно сказати, що клієнт попросив відстрочку платежу, і привласнити всі гроші або їх  частину собі.  А потім, як уже говорилося вище, «перекрити» цю нестачу грошима інших клієнтів.  Це може тривати місяцями.  Все за