7 смертних гріхів в маркетингу
Сім смертних гріхів - не тільки релігійна і філософська, а й психологічна категорія, яка може пояснити мотиви поведінки людей і, як наслідок, стати основою маркетингової стратегії просування. В усіх релігійних вченнях існує перелік вчинків, психологічних станів, властивостей особистості, які суперечать нормам суспільної моралі, а значить, повинні присікатися і блокуватися як суспільством, так і особистістю. У християнстві це сім смертних гріхів, які ведуть до загибелі душі. Здавалося б, релігійна, моральна, загальнолюдська концепція ніяк не пов'язана з діяльністю фахівців з реклами. Чим вона може бути цікава маркетологам і рекламістам? Відповідь очевидна: ці прояви людської натури здатні стати дуже сильними мотивами будь-якої діяльності, отже, цілком можуть бути використані як інструмент спонукання до здійснення покупки або просування бренду. Достатньо лише поглянути на дану концепцію з точки зору психології. Сім смертних гріхів як потреби . Потреби, а точніше - пошук