Як використовувати свята для популяризації бренду
Досвідчений рибалка завжди знаєте, де, коли і на що потрібно ловити ту чи іншу рибу, в залежності від пори року, погоди, виду водойми, наживки, снасті і т.д. Грамотний маркетолог теж повинен добре знати «звички» своєї цільової аудиторії та вміти прораховувати, де вона знаходиться, в залежності від пори року, погоди, захоплень, віку, пристрастей і т.д., для того щоб в потрібний час у потрібному місці опинитися в самій гущі потенційних покупців зі своїм УТП. Якщо воно, звичайно, є ... Національні свята, спортивні заходи, виставки, «день міста», концерти - ось справжня «шара-плиз» для маркетолога. Практично нічого робити не треба! Люди самі зорганізувалися, самі прийшли в певне місце і в потрібний час, і що найголовніше - дуже позитивно сприймають все, що їм говорять, показують, дають спробувати. Головне завдання маркетолога «на святі» одна - тематично вписатися у формат конкретного заходу і ненав'язливо, з інтересом, піднести свій продукт. Варіантів маса, годиться будь-який!