Публікації

Показано дописи з серпень, 2011

Кілька секретів успішних продажів в супермаркеті

Як маніпулювати силою волі покупця, як депресія впливає на купівельну активність і чому відсутність вибору - це добре. Ви бачили людей, які перед тим, як прийняти рішення, ретельно зважують всі за і проти і тільки потім на підставі цього аналізу роблять якісь вчинки? Якщо бачили, вам пощастило. Останні дослідження маркетологів приводять нас до висновку: найчастіше рішення приймаються під дією нашого несвідомого, вплив же раціонального досить незначно. Що це нам дає? Дуже просто: якби ми навчилися керувати несвідомим, ми могли б керувати світом. Успішні продавці зазвичай діють інтуїтивно. Іншим можуть допомогти дослідження маркетологів про архітектуру вибору - тобто про те, як маніпулювати несвідомим, щоб самі покупці про це зовсім не здогадувалися. 1) Наочний приклад використання поняття «архітектура вибору» - будь-який супермаркет. Чи знали ви, що людина купує більше, якщо у нього менший вибір? Так, продавець, який виставляє 24 різних виду джему, за день продасть менше