Публікації

Показано дописи з грудень, 2011

Коли брендінг не потрібний

Коли бренд не потрібен. Аналіз і робота без бренду Про бренди та брендінг зараз говорять майже усі. Відсутність технологій і методів побудови брендів дозволяє легко «ловити рибу в каламутній воді» різним продавцям успіху. Але подібні послуги - витрати, яких часто можна уникнути без особливих втрат ефективності. Іноді "побудова бренду" - це викинуті на вітер гроші. Всупереч загальній думці, що бренд потрібен будь-якій компанії або продукту апріорі, існує інша думка: бренд потрібний далеко не завжди. На чималій кількості масових ринків без нього можна обійтися. А значить, не витрачатися на оплату консультантів, незрозумілі дослідження неясно чого, красиві картинки рекламних агентств та іншу мішуру, яку зазвичай «впарюють» разом з брендінгом. Або ж, навпаки, вкласти максимум ресурсів в брендинг тоді, коли він дійсно необхідний. Буває так, що після маніпуляцій з дизайном упаковки мила або логотипом масла «на підставі споживчих інсайтів», після того, як пр