Публікації

Показано дописи з квітень, 2012

Ребрендинг: репутаційні вигоди і ризики

Найбільший ризик при проведенні ребрендингу - це ризик репутаційний. Дійсно, від початку своєї роботи компанія працює на бренд, його репутацію і конкурентоспроможність. Після ребрендингу, який, по суті, являє собою радикальну зміну бренду по всіх його аспектах, виникає ризик втратити в іміджі та репутації, а, значить, і в клієнтській базі, і в позиції на ринку. Ребрендинг буде вигідним, якщо існує необхідність у його проведенні. А для того, щоб визначити, наскільки необхідний ребрендинг, насамперед необхідно проаналізувати майбутнього покупця. По-перше, потрібно заново визначити аудиторію, на яку Ви тепер будете орієнтуватися. Можливо, обіцянка, яку ніс у собі Ваш бренд раніше, тепер націлена на зовсім іншу аудиторію. Фахівці радять: зміни в бренді повинні бути зрозумілі і доступні для клієнта, тут не потрібно нічого ускладнювати. Крім того, необхідно зосередитися на чіткій диференціації між Вами і Вашими конкурентами - будь-які зміни повинні бути близькі до аудиторії, яка встигл

Конкурентна розвідка для стратегічного менеджменту

«Успішний бізнес - це вміння передбачити майбутнє» - ці слова різні джерела приписують Майклу Портеру, автору численних праць про конкуренцію та конкурентної стратегії. Підтвердження цього висловлювання я знайшов у книзі «Rework», автори якої наполягають на тому, що негативний досвід, всупереч поширеній думці, не несе абсолютно ніякої користі, в зв'язку з тим, що людина або компанія, які його переживають, починають розуміти «як не треба робити ». Але, на жаль, відповідь на питання «як ТРЕБА робити» цей досвід не дає, залишаючи нас там, де ми були до цього, тільки вже з багажем упущеного часу. Інші автори, наприклад, Нассім Талеб у своїй книзі «Чорний лебідь», стверджують, що передбачення майбутнього - насправді нездійсненною міф, а історію творять події, які неможливо передбачити, і люди, які роблять непередбачувані і не піддаються прогнозуванню вчинки. Можливо, істина знаходиться як завжди десь посередині, але я впевнений в тому, що всіх нас, не залежно від того, яку з