Публікації

Показано дописи з травень, 2012

Аромо-маркетинг

Аромамаркетинг - інноваційний у спосіб залучення нових клієнтів в області роздрібної торгівлі за допомогою поширення спеціально створених ароматів. Дуже часто сучасна покупка - це не предмет насущної необхідності, а бажання отримати приємну емоцію. Запахи на психофізіологічному рівні дуже тісно пов'язані з емоціями. Навіть відділи мозку - лімбічний і емоційний - розташовані поруч. Не буває запахів нейтральних - вони або приємні, або неприємні. Відповідно, якщо покупець відчуває приємний запах, у нього виникають приємні емоції, гарний настрій, через що відбувається безліч незапланованих покупок. За даними вчених з Падерборнського університету (Вестфалія, Німеччина) час перебування клієнтів у ароматизованому приміщенні збільшується на 16%, готовність купувати - на 15%, імпульсивні покупки зростають на 6%. Аромати володіють дивовижною властивістю, що сприймаються людьми несвідомо. Яскравий тому приклад - маленькі діти, які вперше стикаються з фруктовою зубною пастою. Вони, тіль