Публікації

Показано дописи з липень, 2012

100 головних навичок SMM-спеціаліста

Попит на SMM-фахівців продовжує зростати, проте до цього часу на ринку немає чіткого розуміння - хто такий SMM-фахівець, якими навичками він повинен володіти, і як можна оцінювати його рівень. Social Media Marketing - це не стан душі і не магія, SMM-спеціалістом не можна стати, набравши 5000 друзів в Facebook або виступивши на парі конференцій. Стати професіоналом можна тільки опановуючи певними інструментами і постійно прокачуючи певні навички. У цій статті узагальнено та систематизовано список навичок і вмінь, які є максимально важливими для SMM-менеджера. Отже, SMM-фахівець повинен володіти наступними компетенціями: Розробка стратегії 1. Визначати цільову аудиторію. 2. Досліджувати інтереси і поведінку цільової аудиторії. 3. Визначати вектори інтересів аудиторії. 4. Проводити аналіз ніші клієнта. 5. Розробляти аргументарну базу. 6. Підбирати майданчики з високою концентрацією ЦА. 7. Розробляти загальну стратегію присутності компанії в соціальних мережах. 8. Підбир

Покоління Y

Покоління Y, або як його ще називають покоління Міленіум - це люди, які народилися в період з 1981 по 2003 рік. Слід зауважити, що в різних країнах в залежності від політичних, економічних, соціальних умов дата відліку для цього покоління змінюється. Так, якщо в США до покоління Y відносять людей, які народилися вже в 1981 році, то в нас час «ігреків» почалося пізніше, в 1984 році з початком перебудови. Основні події, що сформували цінності покоління Y:  - Розпад СРСР; - Теракти і військові конфлікти; - Зростання вживання населенням країни, і особливо молоддю, алкоголю і наркотиків; - Розвиток цифрових технологій, Інтернет. Цінності покоління Y Автори Теорії поколінь Вільям Штраус і Нейл Хоув вважають, що цінності покоління формуються до 12-14 років, тому молодші представники Покоління Y ще перебуває в пошуку себе. Але, тим не менш, психологічний портрет покоління вже існує. Яскравою відмітною рисою «ігреків» є те, що вони не поспішають починати самостійне життя, вступати в