Як маніпулювати споживачем?
Щодня ми є об'єктом чиїхось маніпуляцій, але часто цього не помічаємо. Ще менше ми звертаємо увагу на те, як нами маніпулюють виробники і продавці товарів і послуг. Все тому, що ми впевнені, що маніпулювати людиною дуже складно, і вже хто, як не ми, знаємо всі психологічні виверти. На цьому і попадаємося. Часто говорять: «Людина слабка». Так воно і є, особливо, коли вона стоїть перед новорічної вітриною, котить візок в супермаркеті або вибирає нове авто. Основні слабкості - дурість, цікавість, невпевненість в собі, самонавіювання, азарт, любов до чужих лестощів, забобони, жадібність, заздрість і ще безліч інших. Варіацій і поєднань цих слабкостей, звичайно, не злічити. Цікавість Цікавість - не гріх, особливо, коли вона приносить гроші. На цікавості побудовані дуже багато стратегій маніпуляцій з споживачами. Один з недавніх прикладів - жувальна гумка зі знаком питання на упаковці. Товар був розрекламований як щось з невідомим смаком, про що, нікому не можна говорити.