Публікації

Показано дописи з липень, 2016

Що таке маркетплейс?

Маркетплейс (маркет-плейс) - місце торгівлі, місце традиційної і прийнятої звичаями ділової практики і етикету зустрічі покупців і продавців. Маркетплейс (історичне) - ринкова площа, біржова площа, біржа. Термін походить від англійських слів market - ринок і place - місце. Маркетплейс (в e-commerce) - це онлайн-майданчик, що збирає, систематизує інформацію про товари і послуги різних компаній, зареєстрованих в системі і надає таку інформацію за запитом покупця в структурованому вигляді, придатному для порівняння, вибору і здійснення покупки обраного товару. У загальному випадку, маркетплейс - будь-яке місце, зручне для здійснення купівлі / продажу товарів і послуг. Завдання маркетплейс - збільшити продажі за рахунок спрощення комунікації між продавцем і покупцем і реалізації потенціалу місця продажу, зручного для усіх гравців. Значення маркетплейс: всі товари, всі продавці в одному місці; більше товарів, ніж у фірмовому магазині продавця; більше підготовлених покупці

Як написати маркетинговий план

В умовах конкуренції перед кожним мнеджером постає ряд питань, важливих для розвитку компанії. В якому напрямку рухатися підприємству, як скоротити витрати на виробництво, як і де залучати споживачів, і як, зрештою, збільшити прибуток за допомогою маркетингових технік? План маркетингу підприємства є інструментом, який, при грамотній побудові, дає чіткі відповіді на ці питання. План маркетингу - це опис комплексу заходів (рішень), які будуть реалізовані на практиці в запланований час - рік, два роки, три роки. Як правило, він оформлений у вигляді документа, який разом з іншими планами (фінансовим, виробничим і т.д.) входить в основний бізнес-план розвитку компанії. В основі плану маркетингу компанії лежать дані з досліджень сегментів ринку, на яких працює компанія, вивчення внутрішньої ситуації і ресурсів компанії, цілі і завдання, які вона планує реалізувати в означений період. План маркетингу підприємства зазвичай починається з маркетингового дослідження. Тому перед тим як пр