12 типів архетипу бренду
Що змушує людей прив'язуватися до бренду? У відповіді на це питання намішано набагато більше психології, ніж можна було б подумати. Чому люди стоять у величезних чергах з самого ранку, просто щоб першими протиснутися в двері і купити новинку? Звичайно, тут є частка маркетингу, лояльності до бренду, але крім цього на відношення до бренду сильно впливають архетипи бренду. Вони були продумані і розроблені командою професіоналів, які точно знали, що роблять задовго до відкриття магазину або запуску веб-сайту. Якщо сісти і задуматися, чому ми вважаємо певні бренди кращими за інших, то можна виявити певну закономірність. Швидше за все, у ваших улюблених брендів той же архетип. Все це - основи психології бренду. У статті розбераємо 12 основних архетипів брендів: як вони впливають на маркетинг, що можна підправити, щоб краще передати своє послання, і як в цьому допоможуть візуальні засоби. З одного боку, ви більше дізнаєтесь як маркетолог, а з іншого - будете більш підковані як потенційн