Чим можу допомогти?
Чим можу допомогти?
Маркетинговий аудит
Розробка маркетингової стратегії
Конкурентний аналіз
SWOT-аналіз
Стратегія для просування в інтерннті та в соціальних мережах
Брендинг
Постановка роботи служби маркетингу
Типові питання, з якими можуть звертатися підприємці:
Запускаємо новий бізнес/стартап/проект… З чого почати? Скільки грошей потрібно? Куди інвестувати?
Готуємося для виходу на експортні ринки… Що робити в плані маркетингу?
Ніколи не мали маркетолога. Розуміємо, що щось потрібно робити в маркетингу, але не знаємо що саме.
Поруч відкривається новий АТБ! Нам торба! Що робити?
Наша реклама не працює, що не так?
Як збільшити продажі за рахунок маркетингу?
Як рекламуватися в інтернеті/вийти в онлайн?
Чи потрібен нам ребрендинг?
Чому з нашою упаковкою нас не пускають в Сільпо? Як це вирішити?
Чи збільшить продажі, якщо ми поставимо дівчинку з флаєрами біля нашого магазину?
Питання для преконсалтингу:
Назва продукту чи бренду
Сайт та соціальні мережі (при наявності)
Які основні конкуренти на полиці/на ринку?
Чим відрізняємося від конкурентів? Чому покупець «повинен нас купити»?
Яка є існуюча цільова аудиторія? Яку цільову аудиторію потрібно залучити?
Який ціновий сегмент продукту/бренду?
Які канали дистрибуції та продажу продукту/бренду? Географія збуту?
Опишіть існуючий процес генерації лідів / залучення клієнтів?
Які результати Ви очікуєте отримати в результаті запуску бізнесу/проекту/бренду в короткостроковій та довгостроковій перспективі?