Цитати великих рекламістів

Майже сто років минуло з часу публікацій піонера рекламної справи Клода Хопкінса, а його й досі цитують і сперечаються про вірність прописаних ним істин. На висловлюваннях Девіда Огілві і Лео Бернетт виросло не одне покоління рекламістів, у тому числі і тих, хто гідно оцінив провокаційну «правду» Бегбедера.

Девід Огілві (1911 – 1999)
Девід Огілві народився в Англії, своє визнання знайшов в Америці, і, відійшовши від активної роботи, жив у Франції. Він відкрив відділення своєї фірми в більш ніж 30 країнах і вважав себе людиною світу. Девід Огілві прожив довге життя, він помер у 1999 році. Йому довелося за життя випробувати славу і переконатися у вірності своїх творчих і лідерських принципів. «Батько реклами», «самий відомий чарівник сучасної індустрії реклами», «патріарх рекламної індустрії», «класик рекламного справи» - це лише деякі з епітетів, якими не втомлюються нагороджувати геніального копірайтера і засновника рекламного агентства «Ogilvy & Mather». У рекламному світі широко поширений термін «огілвізм», що бере початок з книг Девіда Огілві, в яких він яскраво і образно ілюструє суть реклами та рекламної діяльності. Його публікації «Теорія і практика продажу печей Aga», «Таємниці рекламного двору», «Одкровення рекламного агента», «Теорія іміджу», «Про рекламу» «розтягнули» на цитати і прийняли за керівництво до дії підприємці і рекламісти усього світу.

«Ви не можете примусити людей купувати ваш товар; ви можете лише зацікавити їх у покупці цього товару».

«Реклама може переконати людину купити неякісний товар, але лише один раз"

«Покупець не ідіот: покупець - твоя дружина»

«Ніколи не створюйте таку рекламу, за яку вам не було б соромно перед своєю сім'єю. Ви не стали б брехати власній дружині. Не брешіть і моїй»

«Не конкуруйте з вашим рекламним агентством у творчості. Навіщо тримати собаку і самому гавкати? »
«Один мільйон, вкладений в ефективну рекламу, продає більше, ніж десять мільйонів, вкладених в неефективну рекламу»

«Клієнт отримує ту рекламу, яку він заслуговує!»

«Чим вища ціна, тим більше бажаним стає товар в очах покупця»

«Існує думка, що будь-яка реклама - це двигун торгівлі. Не будь-яка! Погана реклама не двигун, а гальма»

«Якщо говорять про рекламу – це погана реклама. Якщо говорять про товар – це хороша реклама »


Клод Хопкінс (1866-1932)
Відомий піонер рекламної справи, визнаний майстер і геній продажів Клод Хопкінс провів багато років у самому вирі реклами. Він систематизував і узагальнив свій феноменальний досвід у книгах «Моє життя в рекламі» і «Наукова реклама», які витримали понад тисячу перевидань. Великий рекламіст Девід Огілві, книги якого теж викликали переворот в світі реклами, сказав про роботу Хопкінса так: «Нікого навіть близько не можна підпускати до рекламування, поки він не прочитає цю книгу не менше семи разів». «Я аналізував свою пропозицію до тих пір, поки я не був упевнений, що переваги були на боці покупця. Потім я робив пропозицію, від якого люди не могли відмовитися »

«Часто проста зміна заголовка змінює ефективність реклами в 5-10 разів»

«Є тільки один єдиний спосіб знайти рішення ваших проблем в рекламі - запитайте вашого покупця. Це - істина в останній інстанції. »

«Працюючі в рекламі забувають про свою роль. Вони забувають, що вони продавці, намагаються бути реформаторами. Замість продажів вони шукають оплесків »

«Люди не купують у клоунів»


Лео Бернетт
У 1935 році 44-річний Лео Бернетт позичив 50 тисяч доларів і разом з другом Джеком О'Кіф (Jack O'Kieffe) заснував Leo Burnett Company, Inc. в Чикаго. Бізнес-філософія Бернетт базувалася на його знаменитому вислові: «Намагаючись дістати зірку з неба, може і не завжди отримуєш бажане, але вже точно не опинишся з грудкою бруду в руці». Коли Бернетт зважився на відкриття свого рекламного агентства за часів Великої Депресії, він позичив 50 тисяч доларів під свій страховий поліс і заставну на будинок. Деякі з його друзів у відкриту заявили йому, що він зійшов з розуму і закінчить тим, що через шість місяців буде продавати яблука на розі вулиці. На це вони отримали таку відповідь Бернетт: «Нічого подібного! Я буду їх роздавати безкоштовно ». Сьогодні, в кожному офісі агентства Бернетт стоїть ваза з яблуками, яка нагадує співробітникам про духовного батька агентства і його бачення майбутнього. Агентство по цей день безкоштовно роздає більш 750 000 яблук на рік (привіт Apple).

«Кожен дурень може написати погану рекламу, але потрібно бути справді генієм, щоб не чіпати хорошу»

«Реклама – це здатність відчувати і передавати саме серцебиття бізнесу в словах, папері і чорнилі»

«Якщо вас не помітили, ви залишаєтеся ні з чим. Вам потрібно, щоб вас помітили, але без криків і обману »

«Я один з тих, хто вірить в те, що одна з найбільших небезпек реклами не в тому, що вона обманює людей, а в тому що від неї можна померти з нудьги»

«Інтерес до життя у всіх її проявах - ось секрет великих творчих людей»


Раймонд Рубіка (1882-1978)
Американський фахівець з реклами, засновник (спільно з Джоном Оромо Янгом) відомого рекламного агентства Young & Rubicam, вперше в історії індустрії реклами відкрив у своєму агентстві дослідний відділ.

«У реклами одна мета - продати товар, все інше від лукавого»

Вільям Бернбах (1911 - 1982)
Вільям Бернбах - легендарна постать в історії американської реклами. Є одним із засновників агентства DDB (Doyle Dane Bernbach) і автором кращої рекламної кампанії XX століття «Think Small» для Volkswagen Beetle. Неоціненною заслугою Вільяма Бернбаха є створення творчих команд з копірайтерів і арт-директорів - до нього вони працювали в різних відділах. Він часто вступав у суперечку з іншими рекламістами, відстоюючи точку зору, що реклама - це не математична формула. Творча реклама, по Бернбаху, повинна бути заснована здебільшого на інтуїції, а не розрахунках. Вільяма Бернбаха назавжди запам'ятають як одного з батьків-засновників сучасної реклами, який зміг довести, що реклама може бути чесною і приносити суспільству користь. Який завжди віддавав перевагу творчим людям, а не кваліфікованим, але меркантильним бізнесменам.

«Реклама - не точна наука. Це навіювання. А навіювання - це мистецтво »
«Велика рекламна кампанія лише прискорить невдачу поганого продукту. Так більше людей дізнається про те, що він поганий »

«Все, що ви пишете ... все на сторінці: кожне слово, кожен символ, кожна тінь повинні просувати повідомлення, яке ви намагаєтеся передати »

«Наша робота полягає в тому, щоб продавати товар клієнта, а не себе. Наша робота полягає в тому, щоб позбутися «заумства», що дозволяє сяяти нам, а не товару »

«Якщо ваша реклама не відрізняється від інших, це рівносильно самогубству»


Фредерік Бегбедер (1965 -)
Одна з найпомітніших фігур у літературному світі сучасної Франції. Його роман «99 франків», що представляє собою злу сатиру на рекламний бізнес, став лідером книжкових продажів 2000 року. Провокаційний роман Бегбедера став справжньою подією літературного сезону, а його автор, звільнений напередодні публікації з рекламного агентства, покинув світ реклами, щоб негайно увійти в світ бестселерів.

«Я рекламіст: так-так, це саме я загаджую навколишнє середовище. Я - той самий тип, що продає вам різне лайно. Той, що змушує вас мріяти про речі, яких у вас ніколи не буде. Про вічно блакитні небеса, про незмінно спокусливих красунь, про ідеальне щастя, підфарбоване в PhotoShop'і. Зализані картинки, модні мотивчики. Але коли ви, затягнувши пояси, зберете грошики і купите нарешті машину - межу ваших мрій, вона моїми стараннями давним-давно вийде з моди. Я ж іду на три кола попереду вас і, вже будьте певні, подбаю про те, щоб ви відчували себе обдуреними. Гламур - це свято, яке завжди з іншими - не з тобою. Я долучав вас до наркотику під назвою «новинка», а вся принадність новинок полягає в тому, що вони дуже недовго залишаються такими. Бо тут же виникає наступна новинка, яка перетворить попередню в мотлох. Зробити так, щоб у вас постійно слинки текли, - ось вона, моя найвища мета. У моїй професії ніхто не бажає вам щастя. Адже щасливі люди - не споживають. »

«Креатив - це не те ремесло, де ти повинен виправдовувати свою зарплату; це таке ремесло, де твоя зарплата виправдовує тебе»

«Реклама давно, чіпко, як спрут, заволоділа нашим світом. Почавши з балагану, вона тепер керує нашими життями »


І ще кілька відомих і не завжди втішних цитат про рекламу, що належать як інсайдерам індустрії, так і далеким від маркетингу творчим особистостям.

«Реклама - це розмахування палицею всередині помийниці»
Джордж Оруелл, письменник

«Реклама - узаконена брехня»
Герберт Уеллс Дж., письменник

«Реклама - мистецтво робити з напівправди повну брехню»
Едгар Хоу, письменник

«Єдині справжні поети нашого часу служать у рекламних агентствах»
Теннессі Вільямс, драматург

«Ідеали нації можна легко визначити за рекламними оголошеннями»
Норман Дуглас, письменник

«Багато дрібниць стали важливими речами завдяки правильній рекламі»
Марк Твен, письменник

«Реклама - це засіб змусити людей потребувати того, про що вони раніше не чули»
Марті Ларні, письменник

«Задовольнити потребу - не штука; штука в тому, щоб створити її»
Ванс Пакард, письменник

«Хороші дизайнери рідко стають хорошими рекламістами, оскільки вони захоплюються зовнішньою красою і забувають про продаж продукту»
Джеймс Рендольф Адамс, спеціаліст з реклами

«Реклама - це найприкольніше, чим можна займатися, не знімаючи одягу»
Джеррі Делла-Феміна, спеціаліст з реклами

«Реклама - найбільше мистецтво 20 століття»
Маршалл МакЛухан, фахівець в області комунікації

«Масової Свідомості не існує в природі. Маса складається з особистостей. Тому хороша реклама завжди є зверненням однієї людини до іншої. А реклама, націлена на всіх, не чіпає нікого»
Фейрфакса Коун, фахівець у галузі реклами

«Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість зі стратегією називається рекламою »
Джефф Річардс

«У гонитві за нагородами ми забуваємо про релевантність. Ми перетворилися в езотеричне братство, яке більше думає про себе, і менше про те, як змінити цей світ»
Джеф Гудбі, засновник і креативний директор Goodby, Silverstein & Partners

за матеріалами adme.ru

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?