Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?


Англійське прикметник classified означає: класифікований, систематизований, віднесений до певної категорії; розсортований. Термін прийшов до нас з англійської мови і позначає оголошення різного характеру, згруповані за характерними загальними ознаками і позначені спеціальною рубрикою (напр., «автомобілі» , «нерухомість» і т.д.). На даний час термін «классифайд»  використовується в цьому контексті усіма учасниками рекламного ринку.

Як правило, тематична (по рубриках) реклама в друкованих виданнях складається тільки з тексту і обмежена самою пропозицією та номером телефону для зв'язку. Через обмеження за географією ці оголошення тарифікувались за знаками або по словах. Іноді видання пропонують «додаткові можливості» по виділенню оголошення рамками, фоном або макетом.

Классифайд починався як послуга для споживачів ринку c2c, пізніше в цю нішу включилися компанії b2c. Сьогодні классифайд-оголошення розміщуються не тільки в пресі , але і на ТБ , радіо, в інтернеті .

Яскравим прикладом такого успішного проекту стала газета оголошень класифікованих за категоріями «З рук в руки». Перший номер якої вийшов 28 січня 1992 р. Цікаво, що оголошення для першого випуску газети були зібрані співробітниками редакції зі стовпів, парканів і гаражів. А в 2006 році газета «З рук в руки» була оцінена в $ 840 млн. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що таке копірайтинг?