Публікації

Показано дописи з серпень, 2010

Що таке копірайтинг?

З кожним роком в Інтернеті посилюється конфлікт у трактуванні і розумінні терміну «копірайтинг». І тенденція така, що поступово слово «копірайтинг» втрачає своє первинне професійне значення. Що ж таке копірайтинг, а також і такі супутні терміни як SEO-копірайтинг, рерайтинг, унікальний текст, копірайтер і копірайт. Копірайтинг - рекламний текст Термін «копірайтинг» походить від англійського слова Copywriting. Copy - примірник або рукопис, writer - автор, який пише. Таким чином, можна сказати, що Copy writer - це Автор, який пише екземпляр рукопису. Копірайтинг - це складання, розробка, створення або написання унікальних, авторських, оригінальних, яскравих, привабливих, цікавих і позитивних для сприйняття, рекламних, іміджевих, презентаційних текстів, концепцій, назв, слоганів, сценаріїв, аудіо і відео роликів, контенту, ідей, торгових пропозицій чи матеріалів для торгової марки, компанії, персони, партії, організації, руху, продукту або послуги, що переконують в істинності і сп

Цитати великих рекламістів

Майже сто років минуло з часу публікацій піонера рекламної справи Клода Хопкінса, а його й досі цитують і сперечаються про вірність прописаних ним істин. На висловлюваннях Девіда Огілві і Лео Бернетт виросло не одне покоління рекламістів, у тому числі і тих, хто гідно оцінив провокаційну «правду» Бегбедера. Девід Огілві (1911 – 1999) Девід Огілві народився в Англії, своє визнання знайшов в Америці, і, відійшовши від активної роботи, жив у Франції. Він відкрив відділення своєї фірми в більш ніж 30 країнах і вважав себе людиною світу. Девід Огілві прожив довге життя, він помер у 1999 році. Йому довелося за життя випробувати славу і переконатися у вірності своїх творчих і лідерських принципів. «Батько реклами», «самий відомий чарівник сучасної індустрії реклами», «патріарх рекламної індустрії», «класик рекламного справи» - це лише деякі з епітетів, якими не втомлюються нагороджувати геніального копірайтера і засновника рекламного агентства «Ogilvy & Mather». У рекламному світі широ