Публікації

Показано дописи з жовтень, 2010

Що таке маркетинг? Думки пересічних людей

Що таке маркетинг? Чи уявляєте Ви світ без реклами? Думки пересічних людей.

25 реклам, які б сьогодні заборонили

Зображення

Підлітковий маркетинг

Близько 80% всіх покупок брендових товарів сьогодні зроблені під прямим впливом підлітків, а вибір марки 67% куплених автомобілів визначено думкою дітей, а не їх батьків. Нове покоління юних покупців стає потужною і впливовою групою споживачів, і вміння підібрати ключ до неї принесе успіх на ринку будь-якої компанії. У наші країні компанії, що пропонують "дорослі" товари і послуги, поки дивляться на дитячий маркетинг з побоюванням. Потенціал дитячої аудиторії для товарів масового попиту переоцінити важко. Сучасна молодь є першим поколінням, народженим після розпаду СРСР. Реальність, в якій вони дорослішають, пропонує їм набагато більше можливостей, ніж було у їхніх батьків, починаючи з розмаїтості міжнародних брендів і закінчуючи розвиненими інтернет-технологіями. Маленькі "трендсеттери" змусили дорослих не тільки читати, а й перекладати, видавати та знімати "Гаррі Поттера" та "Володаря кілець", випускати гаджети iPod, iPhone, PSP і X-box. Все

Посткризовий Private Label

Кризовий успіх власних торгових марок (ВТМ), обумовлений фокусом споживача на ціні товару, схоже, грає з ними злий жарт. Якщо в зарубіжній практиці private label мереж розосереджені у всіх цінових сегментах і складають конкуренцію на полиці відомим брендам, то у нас власна торгова марка часто просто стала синонімом дешевого продукту. Так сталося, що такий потужний інструмент, як власні торгові марки, почасти врятував рітейл в кризу, але печатку бідності та кризи, схоже, залишилася на ВТМ надовго. «Головною характеристикою даної групи товарів є краще співвідношення ціни і якості, - стверджує Ольга Шевченко, виконавчий директор ТОВ «Руш» (лінія магазинів «Єва»). - Всі інші фактори, незалежно від поточної економічної кон'юнктури, не відіграють такої визначальної ролі в випадку з власними торговими марками мереж». Звідси виникає закономірне питання: «Хто всі ці люди?». Відповідь на нього лежить в самій природі виникнення власних торгових марок в українському ритейлі. «У більш