Що таке Shop-in-Shop, або бренд-зона?
У епоху активного розвитку торгових мереж і жорсткості конкуренції в боротьбі за споживчий гаманець, все гостріше постає питання про організацію спеціально оформлених моно-брендових торгових зон в рамках єдиної мульти-брендової торгової площі. Дійсно, створення виділеного магазину з продажу ТІЛЬКИ техніки «ХХХ», далеко не завжди виводить проект на необхідний рівень рентабельності. У той же самий час продаж ІНШОЇ техніки в салонах з вивіскою «XXX» неможлива. Сьогодні найбільш оптимальним варіантом є побудова так званої бренд-зони (Shop-in-Shop) в рамках стандартного мережевого магазину. Бренд-зона являє собою частину площі магазину і / або вітрини, виділена і оформлена відповідно до актуальної концепцією бренду, на якій розташовується тільки продукція марки «XXX». Використовуючи формат бренд-зони (Shop-in-shop) , можна з більшою ефективністю використовувати арсенал наявних рекламно-інформаційних та промоматеріалів і можливостей. Увага потенційного покупця в бренд-зоні (Shop