Публікації

Менеджер з реклами - межі обов'язків

Напевно, найбільш неоднозначна посада на підприємстві - це менеджер з реклами. Ніхто точно не знає, що входить в коло обов'язків цієї людини. Та й вона сама не може чітко визначити межі своїх повноважень. Добре, якщо підприємство має цілий відділ маркетингу і реклами, колективно добивається поставлених цілей, і там кожен зайнятий своєю справою. А якщо це невелика фірма і посада менеджера з реклами там єдина, то на цього працівника намагаються повісити все, що пов'язано не тільки з рекламою, але і маркетингом. Основою діяльності менеджера з реклами є її розповсюдження. Є певний бюджет, виходячи з якого, менеджер складає медіаплан і розміщує рекламу. Так само в коло його обов'язків входить проведення промо-акцій, BTL-кампаній, організація презентацій, дегустацій, тощо (в залежності від сфери бізнесу). В кінці певного періоду працівник складає звіт про виконану роботу, який повинен відображати ефективність його діяльності. Робота над репутацією компанією - теж прерогатива мене

Хто такий сучасний маркетолог?

Сьогодні у багатьох компаніях практично єдиним «двигуном» продажів стали маркетологи - відбилося скорочення витрат на пряму рекламу та піар. Саме ці фахівці на даний час найбільш затребувані на ринку праці, і в той же час серед них вже ціла армія безробітних. До кризи в професійне середовище маркетологів потрапляло багато фахівці з інших галузей. Так звані дослідники ринку займалися всім, чим доведеться - від рутинної роботи з клієнтами і продажами (по суті той же продавець) до розміщення реклами. У кращому випадку збором інформації про конкурентів, аналогічних продуктах і плануванням реклами. Фірми позбулися такого маркетингового планктону і посилили вимоги до претендентів на посаду маркетолога. Поняття «сучасний маркетолог» має на увазі універсальність фахівця. Раніше дослідниками ринку, що поєднують кілька напрямків роботи, обзаводилися в основному дрібні компанії, які не могли собі дозволити утримувати цілий штат вузькопрофільних фахівців. Тепер і середні компанії з десятка маркето