Публікації

Короткомеиражний мультфільм "Логорама", що заробив "Оскар" цього року

При створенні було використано біля 2,5 тис. брендів

Фільми про рекламу та PR

1. 99 франків (99 Francs) (2007, Франція) 2. Як досягти успіху в рекламі (How to Get Ahead in Advertising) (1989, Великобританія) 3. Психовані (Crazy people) (1990, США) 4. Шахрайство (Wag the Dog) (1997, США) 5. Святоша (Holy Man) (1998, США) 6. Основні кольори (Primary Colours) (1998, США) 7. Вісім з половиною доларів (Восемь с половиной долларов) (1999, Росія) 8. Чого хочуть жінки (What Women Want) (2000, США) 9. Віктор Фогель – король реклами (Viktor Vogel Commercial Man) (2001, Німеччина) 10. Тут палять (Thank You for Smoking) (2005, США) 11. День виборів (День выборов) (2007, Росія) 12. Игра по-крупному (War Inc.) (2008, США)

Менеджер з реклами - межі обов'язків

Напевно, найбільш неоднозначна посада на підприємстві - це менеджер з реклами. Ніхто точно не знає, що входить в коло обов'язків цієї людини. Та й вона сама не може чітко визначити межі своїх повноважень. Добре, якщо підприємство має цілий відділ маркетингу і реклами, колективно добивається поставлених цілей, і там кожен зайнятий своєю справою. А якщо це невелика фірма і посада менеджера з реклами там єдина, то на цього працівника намагаються повісити все, що пов'язано не тільки з рекламою, але і маркетингом. Основою діяльності менеджера з реклами є її розповсюдження. Є певний бюджет, виходячи з якого, менеджер складає медіаплан і розміщує рекламу. Так само в коло його обов'язків входить проведення промо-акцій, BTL-кампаній, організація презентацій, дегустацій, тощо (в залежності від сфери бізнесу). В кінці певного періоду працівник складає звіт про виконану роботу, який повинен відображати ефективність його діяльності. Робота над репутацією компанією - теж прерогатива мене

Хто такий сучасний маркетолог?

Сьогодні у багатьох компаніях практично єдиним «двигуном» продажів стали маркетологи - відбилося скорочення витрат на пряму рекламу та піар. Саме ці фахівці на даний час найбільш затребувані на ринку праці, і в той же час серед них вже ціла армія безробітних. До кризи в професійне середовище маркетологів потрапляло багато фахівці з інших галузей. Так звані дослідники ринку займалися всім, чим доведеться - від рутинної роботи з клієнтами і продажами (по суті той же продавець) до розміщення реклами. У кращому випадку збором інформації про конкурентів, аналогічних продуктах і плануванням реклами. Фірми позбулися такого маркетингового планктону і посилили вимоги до претендентів на посаду маркетолога. Поняття «сучасний маркетолог» має на увазі універсальність фахівця. Раніше дослідниками ринку, що поєднують кілька напрямків роботи, обзаводилися в основному дрібні компанії, які не могли собі дозволити утримувати цілий штат вузькопрофільних фахівців. Тепер і середні компанії з десятка маркето