Споживачі не бачать різниці між національними брендами і магазинними торговими марками

При порівнянні з низки основних характеристик марки більшість споживачів у світі ставлять знак рівності між власними торговими марками магазинів і національними брендами.
У всьому світі споживачі впевнені, що власні торговельні марки магазинів не відрізняються, а іноді навіть мають переваги і перевершують національні бренди за низкою параметрів. Такий висновок був зроблений фахівцями в галузі досліджень ринку споживчих товарів компанії Ipsos (Ipsos Marketing, Consumer Goods) на підставі дослідження, нещодавно проведеного в 23 країнах світу.
За результатами даного дослідження можна зробити висновок, що поряд з тим, що основою успіху власних торгових марок магазинів з'явилося їх позиціонування себе як "гарна якість за низькими цінами", споживачі, тим не менше, упевнені, що дані марки насправді володіють і іншими перевагами . Так, принаймні, 80% споживачів в усьому світі відзначили, що власні торговельні марки магазинів нічим не відрізняються чи навіть перевершують національні бренди: вони значною мірою задовольняють їхні потреби, зручні, подобаються членам їх сімей, екологічні і в цілому вселяють довіру.
"Отримані нами результати показують, що власні торговельні марки магазинів кидають виклик національним брендам з низки ключових атрибутів", - говорить Джил Айтчісон, Президент Міжнародного центру досліджень в області роздрібної торгівлі та купівельної поведінки, Ipsos Marketing (Ipsos Marketing, Global Shopper & Retail Research) . "По суті, враження, що формується магазинної маркою і створюване національним брендом, збігаються, і це тривожний сигнал для маркетологів, що спеціалізуються на національних споживчих товарах".

За результатами дослідження видно, що споживачі впевнені, що власні торговельні марки магазинів також успішні, як і національні бренди: 81% опитаних, стверджують, що продукти харчування, пропоновані торговими марками магазинів, за смаком не поступаються національним брендам. Схоже, що існувало раніше думку про те, що недостатньо висока якість магазинних марок компенсується їх меншою вартістю, поступово стирається в свідомості споживачів.
Сприйняття споживачами власних торгових марок магазинів у порівнянні з національними брендами
- Відсоток респондентів, що заявили, що власні торговельні марки магазинів нічим не відрізняються від національних брендів або навіть перевершують їх-

"Власні торговельні марки магазинів мають успіх у результаті поліпшення якості товарів на тлі несприятливої для споживачів економічної ситуації, що і стало причиною збільшення обсягу продажів даних марок", - продовжує Айтчісон. «Такий рівень довіри до власних марок магазинів у різних категоріях товарів на тлі помітного недовіри споживачів в інших секторах, таких як, наприклад, фінансові послуги, може означати, що покупці навряд чи захочуть у майбутньому повернутися до більш дорогим маркам. Винятком можуть стати ті випадки, коли переваги товару будуть дійсно значними і переважать вартісної чинник. Однак це будуть швидше переваги емоційного характеру, ніж функціонального ».
На яких переваги слід сфокусуватися національним брендам? Згідно Айтчісон: «Результати нашого дослідження показують, що найбільш сильні сторони національних брендів порівняно з власними торговими марками магазинів, - це упаковка, інновації, унікальність і якість. Це важливі характеристики бренду, які необхідно приймати до уваги виробниками при розробці стратегії бренду ».
«Висновок про рівність у сприйнятті споживачів між власними торговими марками магазинів і національними брендами повною мірою підтверджується для російського ринку", - говорить Олександра Мартинова, Заступник директора з маркетингових досліджень, Іпсос Росія. "Основна причина успіху власних торгових марок магазинів серед російських покупців полягає в поєднанні гарної якості і привабливої ціни. Спробувавши раз, покупці продовжують повертатися до марок магазинів, знаходячи якість продуктів гідним, і не бачачи сенсу платити більше за національні бренди. Виробникам варто особливо уважно поставитися до конкуренції з боку власних торгових марок магазинів у таких категоріях, як молочні продукти, безалкогольні напої, печиво і солодощі, товари для дому ».
Дані висновки були зроблені за результатами міжнародного дослідження Ipsos Global @ dvisor International Omnibus, проведеного фахівцями в галузі досліджень ринку споживчих товарів компанії Ipsos (Ipsos Marketing, Consumer Goods).
Он-лайн опитування проводилося в період з 4 листопада 2009 по 13 січня 2010 У ньому взяло участь 21 623 особи, у віці старше 18 років, у загальній складності з 23 країн світу. У число цих країн увійшли: Аргентина, Австралія, Бельгія, Бразилія, Великобританія, Угорщина, Німеччина, Індія, Іспанія, Італія, Канада, Китай, Мексика, Нідерланди, Польща, Росія, США, Туреччина, Франція, Чехія, Швеція, Південна Корея , Японія.
За матеріалами adindex.ru

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?