Тенденції в упаковці 2011

Американська компанія O. Berk, що працює на ринку упаковки  вже протягом ста років, виділила п'ять головних галузевих тенденцій 2011 року. Як пише Natural Products Insider, це - екологічність, методи декорування упаковки, застосування високих технологій, скорочення розміру упаковки та використання місцевої сировини.

Екологічність 
Сьогодні екологічність є пріоритетом не лише для окремих компаній, але і для всієї галузі вцілому. Запити сучасного споживача полягають у тому, що продукт має бути «зеленим» протягом всього свого життєвого циклу - від виробництва і до сміттєвого кошика. Сучасний покупець віддає перевагу упаковці, виготовленої з меншої кількості матеріалів, бажано такої, яку можна використовувати повторно. Тенденція така, що виробники сьогодні намагаються максимально знизити вагу своєї продукції, що здешевлює транспортні витрати і скорочує вуглецевий слід. O. Berk відзначає, що з цієї ж причини сьогодні все більше компаній, раннє випускали свою продукцію в склі, віддають перевагу пластиковій упаковці. З іншого боку, діє зворотний процес - щоб зробити свою продукцію екологічніше, виробники переходять з пластику на скло, яке саме по собі на 100% натуральне і може перероблятися безліч разів. 

Декор 
У плані декорування упаковки сьогодні першість належить стилям «ретро» і «вінтаж». Така упаковка, найчастіше виконана в дусі мінімалізму, відрізняється певною елегантністю і шиком. Модними кольорами цього «сезону» експерти вважають алий, світло-зелений, блакитний, насичений фіолетовий та ін 

Високі технології 
Останнім часом упаковка стає все більш розумною - сьогодні виробник може донести максимум інформації про свій продукт до споживача за допомогою смарт-фонів, які «навчилися» зчитувати штрих-код з упаковки та знаходити інформацію про продукт у лічені секунди. Крім того, виробники харчових і нехарчових продуктів стали все частіше використовувати у своїй роботі аналіз поведінкових реакцій споживача - за допомогою сучасних технологій можна легко встановити, на чому зупиняється очей споживача під час шопінгу. 

Зменшення розміру упаковки 
Розмір упаковки останнім часом зменшується пропорційно зростанню виробничих витрат та підвищення цін на пакувальні матеріали. Щоб не підвищувати вартість своєї продукції, споживачі просто знижують вагу або розмір продукту в упаковці, роблячи саму упаковку менше. Наприклад, якщо раніше обсяг соку Tropicana становив 64 унції, то тепер - тільки 59, зате ціна на сік залишилася колишньою.Відомо, що споживачі легше сприймають ледь помітне зниження ваги продуктів, які вони купують, ніж підвищення ціни. 
Місцева сировина


Останнім часом компанії, раніше купували упаковку за межами США, все частіше відмовляються від такої продукції. Вся справа в тому, що часто ця упаковка має низьку якість, обумовлені терміни її виробництва не дотримуються, а транспортні витрати роблять її використання і зовсім нерентабельним. У зв'язку з цим американські підприємства стали віддавати перевагу місцевим виробникам упаковки. Іноді навіть ділові переговори, що почалися з фрази: «А в кого ви купуєте сировину?», Можуть раптово обірватися при отриманні відповіді: «Не в Америці».


за матеріалами www.upakovano.ru

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?