Маркетинговий аудит сайту

Суть проведення маркетингового аудиту - це аналіз трафіку та історії відвідувань сайту. При його проведенні досліджується звідки приходять відвідувачі, якими розділами цікавляться, як часто і т.д. Одна з причин, яка вимагає проведення такого аналізу - відсутність достатньої трафіку на сайт, або відсутність в структурі трафіку цільових відвідувачів / потенційних покупців. Використовуючи рекомендації, отримані в результаті проведення аудиту сайту, можна підвищити частоту відвідувань, глибину перегляду сторінок за одне відвідування, збільшити число відвідувань конкретного користувача, тобто підвищити лояльність до ресурсу і т.д. 

Орієнтовна конфігурація маркетингового аудиту в інтернеті включає в себе: 


  • Опис проблем / завдань, вирішення яких має бути запропоновано в процесі аудиту інтернет-сайту. 
  • Аналіз статистики сайту. 
  • Зведена статистика відвідуваності, географія відвідувачів, динаміка відвідуваності по часу доби, шляхи по сайту, точки входу / виходу, факти досягнення мети, повернення на сайт і т.д. 
  • Короткий аналіз сайтів конкурентів. 
  • Визначення конкурентного оточення.
  • Оцінка статистики / зовнішньої активності конкурентів. 
  • Аналіз поточної ситуації з просування сайту компанії + рекомендації щодо поліпшення видимості сайту в інтернеті. 
  • Аналіз + оптимізація списку пошукових запитів - семантичного ядра на основі статистики переходів на сайт і статистики пошукових систем. Введення / виведення слів і фраз по просуванню. 
  • Оцінка позицій сайту в пошукових системах. 
  • Оцінка якості і привабливості сніпетів (виведеного в пошуковій системі описового тексту сайту) за запитами. 
  • Короткий seo-аудит сайтів. 
  • Аналіз попередньої рекламної діяльності компанії.  
  • Рекомендації з підготовки та проведення майбутніх рекламних кампаній в інтернеті. 
Проведення маркетингового аудиту доцільно тільки в комплексі з юзабіліті аудитом.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?