Маркетинговий аудит сайту
Суть проведення маркетингового аудиту - це аналіз трафіку та історії відвідувань сайту. При його проведенні досліджується звідки приходять відвідувачі, якими розділами цікавляться, як часто і т.д. Одна з причин, яка вимагає проведення такого аналізу - відсутність достатньої трафіку на сайт, або відсутність в структурі трафіку цільових відвідувачів / потенційних покупців. Використовуючи рекомендації, отримані в результаті проведення аудиту сайту, можна підвищити частоту відвідувань, глибину перегляду сторінок за одне відвідування, збільшити число відвідувань конкретного користувача, тобто підвищити лояльність до ресурсу і т.д.
Орієнтовна конфігурація маркетингового аудиту в інтернеті включає в себе:
Орієнтовна конфігурація маркетингового аудиту в інтернеті включає в себе:
- Опис проблем / завдань, вирішення яких має бути запропоновано в процесі аудиту інтернет-сайту.
- Аналіз статистики сайту.
- Зведена статистика відвідуваності, географія відвідувачів, динаміка відвідуваності по часу доби, шляхи по сайту, точки входу / виходу, факти досягнення мети, повернення на сайт і т.д.
- Короткий аналіз сайтів конкурентів.
- Визначення конкурентного оточення.
- Оцінка статистики / зовнішньої активності конкурентів.
- Аналіз поточної ситуації з просування сайту компанії + рекомендації щодо поліпшення видимості сайту в інтернеті.
- Аналіз + оптимізація списку пошукових запитів - семантичного ядра на основі статистики переходів на сайт і статистики пошукових систем. Введення / виведення слів і фраз по просуванню.
- Оцінка позицій сайту в пошукових системах.
- Оцінка якості і привабливості сніпетів (виведеного в пошуковій системі описового тексту сайту) за запитами.
- Короткий seo-аудит сайтів.
- Аналіз попередньої рекламної діяльності компанії.
- Рекомендації з підготовки та проведення майбутніх рекламних кампаній в інтернеті.
Коментарі
Дописати коментар