Як використовувати свята для популяризації бренду


Досвідчений рибалка завжди знаєте, де, коли і на що потрібно ловити ту чи іншу рибу, в залежності від пори року, погоди, виду водойми, наживки, снасті і т.д.
Грамотний маркетолог теж повинен добре знати «звички» своєї цільової аудиторії та вміти прораховувати, де вона знаходиться, в залежності від пори року, погоди, захоплень, віку, пристрастей і т.д., для того щоб в потрібний час у потрібному місці опинитися в самій гущі потенційних покупців зі своїм УТП. Якщо воно, звичайно, є ...
Національні свята, спортивні заходи, виставки, «день міста», концерти - ось справжня «шара-плиз» для маркетолога. Практично нічого робити не треба! Люди самі зорганізувалися, самі прийшли в певне місце і в потрібний час, і що найголовніше - дуже позитивно сприймають все, що їм говорять, показують, дають спробувати.
Головне завдання маркетолога «на святі» одна - тематично вписатися у формат конкретного заходу і ненав'язливо, з інтересом, піднести свій продукт. Варіантів маса, годиться будь-який!
Пропоную вашій увазі якийсь календар «міграцій людей», за яким можна спрогнозувати, де і коли народ «соорганізовивается», і що можна придумати для популяризації бренду, продукту:
 
 
Місяць Дати, свята, особливості даного періоду
 
Де, коли, на що «ловити» клієнтів
 
1 січня - 15 січня Різдвяні канікули
 
Багато в першій половині січня їдуть на «різдвяні канікули». Хто на лижах кататися, хто засмагати в теплі країни. Знаючи це, можна і потрібно зовнішню рекламу «перенести» ближче до вокзалів, аеропортів.
Розмістити message всередині вокзалів. Наприклад, такий: «Йогурт« Льолік & Болік бажає вам комфортної поїздки. Ваші діти будуть нами задоволені, та й батьки теж. Прекрасний тонізуючий легкий сніданок після «нічних вигонах суперечок!»
Знаючи пункти відпочинку, можна і там «дістати» свого клієнта. Наприклад, розмістити рекламу в Карпатах, у Словенії, Єгипті, Австрії, Туреччини і т.д. Де і яку - це уу кого скільки грошей і фантазії вистачить ...

 
25.01 Тетянин день - день студентів Правильні студенти, які шанують це свято, будуть його відзначати. І колишні студенти теж. А значить, і вони будуть пити та закушувати. Вранці, 25 січня, на всіх «стратегічних» дорогах, тротуарах і стежках, що ведуть у ВНЗ, розмістити троли, поставити промоуторів із зразками їжі і пиття і написати на плакатах, наприклад, такі: «Тільки правильний студент відзначає День студента з пивом« Залік »і чіпсами« Підвищена стипендія ».
У ресторанах і кафе розкласти рекламні флаєри з поздоровленнями і, звичайно ж, з рекламою вашої продукції.
Можна взяти в оренду на цей день критий льодовий каток, оголосити про те, що для студентів супер знижка, а там організувати шоу-програму, дегустацію ваших продуктів.

 
 
Лютий 14.02 День Св. Валентина - день закоханих
 
Великим тиражем надрукувати червоні сердечка з логотипом вашої компанії і роздавати їх на ліво і на право перехожим на вулиці, на виході з метро, ​​в інших публічних місцях. Ці сердечка, як правило, потім будуть даріться, а тут раз - реклама вашого бренду! Виходить, і ваш бренд вітає закоханих з цим святом!
 
  
Ще варіант. Придумати конкурс на найромантичніше, любовний лист. В якості фіналу організувати рок-концерт, на якому будуть зачитуватися найкращі освідчення в коханні. А ви спонсор цього заходу, тут же реклама вашого продукту, дегустація, продажу і т.д.
 
23.02 День захисника Вітчизни (День Радянської Армії і Військово-Морського і Повітряного флоту)

 
Всі правильні мужики, родом з Радянського Союзу, його відзначають. Якщо не в цей день, то коли ще активно пропагувати strong напої?
Під День Радянської Армії і Військово-Морського і Повітряного флоту можна багато що цікавого придумати і очолити це свято! Від гала-концерту до святкових феєрверків на вулиці! Вас не забудуть!

 
Останній тиждень лютого - Масляна Масляна. Для виробників продуктів харчування і напоїв - це як передноворічний період для рітейлу побутової техніки!
У багатьох містах їсть паркові місця, де проводять масові гуляння - проводи зими.І туди, без жодної реклами, з'їжджаються люди, що б погуляти, поїсти млинців, попити щось гарячливе, взяти участь, як то кажуть, у святковому процесі, а тут ви зі своєю ненав'язливою рекламою у вигляді траловому, банерів, бордів. З дегустаціями, з промоутарамі у фірмовому одязі вашого бренду, з готовими стравами і напоями під логотипом вашої ТМ, з конкурсами, піснями і танцями, які теж ви організували, з таксі і маршрутними автобусами, на яких знову ваша реклама. Масляна - це те місце, де «за не дуже дорого» можна дуже успішно презентувати новий продукт!
 
 
Березень 08.03 Міжнародний жіночий день
 
8 Березня - по суті другий Новий рік. «МужСЧіни» дарують подарунки своїм улюбленим жінкам! Особливих масових гулянь як таких немає. Ресторани, кафе, «поляна» в офісі, домашні посиденьки. Сценарій свята зрозумілий.
Тут інша дилема: «- А що подарувати на 8 Березня?» І тут Ви виступаєте зі своїми рекламними пропозиціями в ЗМІ.

 
 
Квітень 01.04
 
День сміху
 
Якщо мерія вашого міста організовує це свято, як це роблять в Одесі, сміливо беріть участь в ньому.

 
 
Травень 01.05 Міжнародний День трудящих Шикарний місяць для нестандартної реклами.
Вже тепло, травневі свята, починаються масові виїзди на природу, на шашлики, на дачу, гуляння в парках. Наймайте BTL-ників і вперед, йдіть в народ з листівками, з дегустаціями, з промо-матеріалами.
Наприклад, біля входу в парки, куди люди йдуть смажити шашлики, поставте промоуторів з можливістю продегустувати вашу продукцію. Переконаний, будуть із задоволенням її Пробував. А якщо організуєте продажу, то і купувати. На природі, як відомо, апетит потроюється!
Ті бренди, які бажають, щоб про них говорив все місто, можуть під травневі свята організувати масовий івент-конкурс під назвою, наприклад, «Рецепт кращого народного шашлику». Переможцю конкурсу - кухня з комплектом побутової техніки! Якщо все грамотно організувати, з концертною програмою, конкурсами, призами - люди після зими з задоволенням прийдуть на такий захід!

 
09.05 День Перемоги Розумно, сердечно і коректно привітати ветеранів Великої Вітчизняної Війни з Днем Перемоги! Люди обов'язково підуть у парк Слави, до інших меморіалів, присвяченим нашим героїчним воїнам, що захищали Батьківщину.
Відкрито, в лоб нічого рекламувати не варто. Якщо Ви займаєтеся виробництвом напоїв, поставте вашу фірмову намет на вході парку і пригощайте всіх охочих безкоштовно вашої водою, соком, квасом. Якщо є можливість і бюджет, вручайте кожному ветеранові по гвоздиці. Поставте біля вашого намету стільці для відпочинку ветеранів. Стилізувати намети можна під похідні кухні, з сіткою камуфляжу та іншими військовими атрибутами. Промоутрово одягнути у військову форму!
Якщо все зробите красиво, то на тлі Ваших «польових кухонь» і дівчаток у пілотках будуть фотографуватися, а це те, що вам треба! І запам'ятають вас надовго. І не в умах, а в серці!

 
Останній вихідний травня - День Києва У кожному місті раз на рік мерія організовує День міста. У нас у Києві - це остання неділя травня і божевільне стовпотворіння людей в культових, центральних районах міста.
Думаю, тут багато писати не треба. Все, що ви придумаєте - все пройде. І борди, і троли, та боді-арт, і повітряні кулі з феєрверками, і дегустації, і конкурси, і вікторини! Умова одна - ви повинні зуміти виділиться, що б вас запам'ятали! Дивуйте панове, дивуйте!

 
 
Червень - Липень - Серпень Пляжний період Пляжний період. Влітку, як правило, люди більше часу проводять на повітрі. Аж до того, що ділові зустрічі переносять у відкриті кафе.
  
Пляжний життя вирує аж до 22.00 годин ..
Вважаю, варто ваш рекламний бюджет перенести на пляж і на інші літні майданчики. Літо - саме по собі свято. Так підсильте це відчуття, очоліть його своєю компанією. Будьте спонсорами різних пляжних футбольних, волейбольних чемпіонатах, запускайте промоуторів на пляж - нехай роздають рекламні каталоги пляжникам, влаштовуєте дискотеки під відкритим небом, на прогулянкових річкових трамваях, - і все це під емблемою вашого бренду.
Івана Купала - народний, яскравий, «вогненний» свято літа. Чому б його вам не очолити?

 
З 15 по 31 серпня - «Шкільний базар» З середини серпня працюють «шкільні базари» - батьки починають своїх дітей готувати до школи, масово відвідувати «Дитячий Світ», ринки, універмаги, де можна купити товари, необхідні для навчальної діяльності.
А що таке школярі і студенти? Це бутерброди, перекушування на перервах. І батьки, ясна річ, хочуть, щоб їхні діти їли правильну їжу. Думаю, виробникам ковбас, буженина, булок, кондитерських виробів і інших продуктів харчування, що годяться до швидко перекусити, варто організувати свій «шкільний базар продуктів». Крім звичайних носіїв, де будете рекламувати свою продукцію, варто поставити промоуторів і надати можливість дегустувати вашу продукцію. І всі ці «точки» повинні бути на шляху мам і тат, які йдуть, їдуть на шкільний базар!

 
Крім цього, можна запустити оригінальну акцію, бонусом якої буде канцелярський набір для школяра, комплект форми, рюкзак, портфель і т.д.

 
 
Вересень Всі повернулися з морів Вересень - всі повернулися з морів, всі відпочили, засмаглі, і за відчуттями, у багатьох триває драйв літа. Думаю, це потрібно використовувати, придумавши якусь акцію, івент, свято, концерт, конкурс під назвою: «Як я провів літо!» Думаю, молоді люди повинні дуже активно відгукнутися на цю тему.
А можна ще так. На початку літа оголосити конкурс, наприклад: «Я, літо і сік« Тру-ля-ля! »На саму прикольну, оригінальну фотографію з зображенням цього соку, а у вересні, на рок-концерті, організований соком« Тру-ля-ля », фінал - нагородження переможців! І багато різнопланових призів: від кепок і майок, до смартфонів і більш дорогих подарунків, аж до нової квартири у вашому місті!

 
 
Жовтень Всі потягнулися в парки
 
Жовтень - початок золотої осені, і всі потягнулися в парки, на екскурсії. Наприклад, до Умані, побродити по Софіївському парку. А там знову ви!

 
 
Листопад Даєш боулінг
 
Стало холодно, і всі потягнулися в закриті приміщення: боулінги, нічні клуби, фітнес-клуби, кінотеатри. Починайте придумувати і запускати kross-проекти з іншими брендами. Оголошуйте про початок різних чемпіонатах з боулінгу, з більярду, з міні-футболу. У фітнес-клубах організовуйте спортивні змагання, турніри. Робіть так, щоб крім кави у кафе, відвідувачі жваво цікавилися ще й вашим брендом.

 
 
Грудень Зустрічай Новий рік з нашим брендом Скоро Новий рік. Крім зовнішньої рекламної активності, активно укладайте договори з ресторанами на розміщенні реклами усередині закладів. Як правило, у новорічну ніч практично всі питні заклади заповнені вщерть. Де ще, як не в ресторані, де у всіх гарний настрій, рекламувати, пропагувати, пробувати, мацати ваш продукт. Конкурси, дегустації, оформлення столиків, новорічні маски і багато іншого, - все годиться для популяризації бренду!

  
Не можна забувати ще про професійні свята, таких як День матері, День прикордонника, Міжнародний день захисту дітей, День рибака, День авіації, День працівників харчової промисловості, День медичного працівника, і про багатьох інших. Відкрийте свій діловий щоденник і виберете ті свята, в яких буде доречно вам прийняти участь.
І як резюме. Як відомо, корпоративні посиденьки зближують співробітників фірми. Народні свята - це той же корпоратив, тільки в іншому масштабі. І у вас є прекрасна можливість ними скористатися - стати ближче до свого споживача, а йому більш лояльно відноситься до вашої торгової марки. 



За матеріалами Сергія Гороновича з сайту Рекламастер

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?