Головні тренди 2012 року


Trendwatching пророкує головні споживчі тренди. У 2012 році, як і в попередні роки, на одні бренди чекає провал, а на інші процвітання. Аналітики компанії Trendwatching дають свої прогнози, які можуть допомогти компаніям пережити високосний 2012-й благополучно. Отже, вивчаємо основні тренди.«Ми не можемо допомогти країнам, що знаходяться на межі дефолту, або вже збанкрутілим компаніям, але ми впевнені, що сьогодні як ніколи раніше у креативних брендів і підприємців є можливості для задоволення мінливих споживчих потреб», - пише Trendwatching. У своєму списку основних трендів на 2012 рік компанія у випадковому порядку перераховує 12 споживчих тенденцій, знати про які повинні всі бренди від Канади до Кореї.1. Червона доріжка для китайських покупцівУ 2012-му універмаги, авіалінії, готелі, тематичні парки, музеї, а то й цілі міста та країни в усьому світі розгорнули червоні доріжки перед новими імператорами, надаючи особливі послуги та заохочення і демонструючи увагу і повагу китайським відвідувачам і споживачам.2. «Допоможи собі сам»Споживачі будуть самі стежити за своїм здоров'ям і змінами в ньому, використовуючи переваги нових технологій і додатків.3. Економний шикУ 2012 році споживачі не просто продовжать полювати за знижками і стежити за акціями - вони будуть робити це якщо не з гордістю, то з великим задоволенням. Акції та спеціальні пропозиції сьогодні - це не просто економія грошей: це гострі відчуття, мисливський азарт, відчуття контролю і мудрості вибору, то ще одне джерело статусу.4. Еко-РециклюванняБренди, іноді під тиском законодавства, все частіше будуть вдаватися до збору власних продуктів для повторної переробки,яка буде все більш відповідальною і новаторською.5. Безготівковий розрахунокБанкноти та монети повністю в 2102 не зникнуть, але безготівкове майбутнє наблизиться ще на один крок. Над його наближення працюють, зокрема, такі гіганти як MasterCard і Google, які мають намір збудувати нову еко-систему розрахунків з використанням новітніх мобільних технологій.6. Натхнення знизуЖиття у містах хаотичне, складне і часто не дуже приємне, однак саме в них живе більшість споживачів. І саме креативність і потреби мільйонів простих жителів мегаполісів будуть служити основним джерелом натхнення брендів.7. Пасивна співучастьУ 2012-му споживачі як ніколи раніше допомагатимуть брендам - ​​природно, якщо це не буде вимагати від них зусиль. Використовуючи нові мобільні технології, вони охоче будуть ділитися інформацією про те, де знаходяться і що роблять, допомагаючи вдосконалювати продукти та послуги.8. Визнання в недосконалостіБренди стануть більш «людяними» - перестануть представлятися бездоганними і почнуть самі зізнаватися у своїх недоліках.9. Сенсорна культураІз зростанням популярності і кількості сматрфонів і планшетних пристроїв з сенсорним екраном 2012 ознаменується появою «Сенсорної культури», яка стане не тільки швидко поширюваною, але й більш персональною та інтерактивною.10. Ре-комерціяРозумні споживачі будуть все частіше продавати або перепродавати свої колишні покупки та розкривати цінність того, що мають. У 2012-му перепродаж стане новим видом торгівлі.11. Зароджується дорослішанняХоча бажання споживачів як і раніше будуть визначатися культурними відмінностями, майже на всіх ринках представники середнього класу і / або молодь будуть все більше вітати бренди, що ламають бар'єри. У 2012-м підйом «загрожує» продуктам, послугам і кампаніям, які відрізняються відвертістю, ризикованістю і некорпоративністю.12. Наочність і відкритістьСпоживачі все більше будуть вимагати максимального доступу до інформації онлайн або у вигляді тексту. У 2012 році миттєве надання відомостей про об'єкти і навіть про певних людей стане остаточною реальністю.
За матеріалами http://www.advertology.ru

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?