Як правильно писати заголовки


При написанні рекламних текстів є кілька речей, які допоможуть максимізувати відгуки від ваших повідомлень. І без сумніву, однією з головних таких механізмів - це заголовок.
Тема покликаний зробити дві важливі речі. Не більше й не менше.

По-перше, він повинен захопити увагу читача. Це основна і найважливіша робота в заголовку. Він не повинен бути сам по собі і він не повинен бути загальним.

Сучасний світ - це світ великих швидкостей. У тому числі і в пошуку потрібної інформації. Якщо ваш заголовок «не зачепила» в перші кілька секунд - то ваше повідомлення не буде помічено, і тим більше, прочитано потенційним клієнтом.

І друге-заголовок повинен затягнути читача в читання вашої статті. Щоб зробити це, він повинен створити цікавість. Він повинен бути досить змістовним - не обов'язково короткий, але досить простий.

І, нарешті, він повинен задовольнити конкретну емоцію. Ту, яку читач може легко і миттєво асоціювати.

Ось список «тригерів», в поєднанні з реальними прикладами, які можна використовувати.
Цікавість («Розкрито древні секрети ...")
Таємниця ("П'ять найбільших помилок, яких слід уникати ...»)
Біль ("Чи страждаєте від болів у попереку? Тоді ...")
Зручність ("Як збільшити ваші шанси за допомогою ...")
Заздрість ("Як менеджер рекламного агентства отримав ...")
Любов, хіть ("Іграшки не для малюків або ...")
Шок ("Сенсація! Вся правда про ...")
Жадібність ("Збільште свій прибуток більш ніж на 97% ...")
Гордість ("Зробіть співпрацівники звиватися з ...»)
Гарантія ("... менш ніж за 30 днів, гарантовані!")
Безсмертя ("Поверніть назад процес старіння з ...»)
Гнів ("Банки обкрадають вас! Ось чому ...")
Коли можливо - вказуйте термін і кількість
Не кажіть своїм заголовком абстрактні речі «як збільшити свій дохід» або «як схуднути». Пишіть конкретно - «Як заробити 1000$ за тиждень» або «Як я схудла на 8 кг за 5 днів». Адже цифра - це гарний вплив на вашого читача.

Наведу вам кілька прикладів:
"Дев'ять ревниво охороняли методи, які ..."
"Читайте 15 моїх улюблених рецептів для ..."
"Як я заробила 14300 за 11 днів за допомогою ..."
"Книга« Гуру реклами »містить 51 ефективний інструмент, що б ...»
"Дотримуйтесь цих семи чарівним крокам до ..."
Задайте два питання до вашого заголовку:
Чи змусить цей заголовок людини прочитати наступний абзац?
Чи зможе цей заголовок працювати без тексту? Просто додати номер телефону
Якщо ви відповіли «ні» хоча б на одне з цих питань - пробуйте ще. Можливо, це буде маленьке і незначна зміна в цілому. Але іноді найменші зміни у вашому заголовку можуть принести колосальний відгук від ваших клієнтів у вигляді продажів!

За матеріалами http://www.advertology.ru/ 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?