Що таке маркетплейс?

Маркетплейс (маркет-плейс) - місце торгівлі, місце традиційної і прийнятої звичаями ділової практики і етикету зустрічі покупців і продавців.

Маркетплейс (історичне) - ринкова площа, біржова площа, біржа. Термін походить від англійських слів market - ринок і place - місце.

Маркетплейс (в e-commerce) - це онлайн-майданчик, що збирає, систематизує інформацію про товари і послуги різних компаній, зареєстрованих в системі і надає таку інформацію за запитом покупця в структурованому вигляді, придатному для порівняння, вибору і здійснення покупки обраного товару.

У загальному випадку, маркетплейс - будь-яке місце, зручне для здійснення купівлі / продажу товарів і послуг.

Завдання маркетплейс - збільшити продажі за рахунок спрощення комунікації між продавцем і покупцем і реалізації потенціалу місця продажу, зручного для усіх гравців.

Значення маркетплейс:

  • всі товари, всі продавці в одному місці;
  • більше товарів, ніж у фірмовому магазині продавця;
  • більше підготовлених покупців;
  • наявність можливості простої і зручної фільтрації за характеристиками і цінами;
  • наявність бази відгуків і рейтингів продавців, що спрощує комунікацію;
  • значно скорочуються трансакційні витрати;
  • забезпечується синергія лояльності: до продавця, товару і місця продажу;
  • зручність процесу покупки: структурування, категорування і таргетування;

Традиційний маркетплейс - це супермаркети, тобто, магазини продажу широкої номенклатури товарів, систематизованих за категоріями. З розвитком електронної торгівлі, маркетплекс перекочував в онлайн середовище. Сьогодні маркетплейс - агрегатори, торгові майданчики, що надають можливість розміщення різноманітних товарів і послуг продавців, структуровані і зручні для покупців.

Види маркетплейс:
Супермаркет (гіпермаркет, онлайн-магазин) - місце продажу товарів різного призначення, розділених на категорії, мультибрендовий магазин;
Прайсовий агрегатор - збирає, групує товари і ціни на них з різних джерел, об'єднує дані з декількох джерел в одне з єдиним призначеним для користувача інтерфейсом;
Классіфайдс - це один з варіантів маркетплейс, місце надання послуг для розміщення оголошення продавця про продаж товарів, як правило, старих.

Приклади маркетплейс:
Маркетплейс в офлайн-середовищі - магазини, ярмарки вихідного дня, коли виробники товарів безпосередньо здійснюють продажу вироблених ними товарів роздрібним покупцям
Маркетплейс в онлайн середовищі - біржі фріланс послуг, Яндекс.Маркет, Google Покупки, електронні магазини microsoft, apple з продажу програмного забезпечення сторонніх виробників для користувачів на їх електронних пристроях.

Коментарі

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити
  2. позикова компанія, яка надає мені позику в розмірі 5 000 000,00 доларів США. Коли інші позичкові інвестори нехтують моєю пропозицією, але пан Бенджамін Лі надав мені позику на успіх. вони надають рішення щодо фінансування компаніям та приватним особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Надіслати електронною поштою Контакт :::: Також 247officedept@gmail.com або Напишіть на WhatsApp Номер на + 1- ( 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?