Публікації

Чим займається маркетолог в інтернеті?

Присутність в інтернеті = присутність на ринку.  Така формула для багатьох сфер бізнесу - аксіома.  Опіка сайту компанії давно перекочувала з обов'язків програмістів і IT-спеціалістів у посадові інструкції маркетологів.  Але як слід опікуватися інтернет-тилами компанії, і що саме має робити маркетолог в Інтернеті?!    Поки одержимі інтернет-користувачі створюють ажіотаж і сіють паніку, поширюючи відео-ролики з підбіркою фактів про те, що нас ось-ось поглине кібер-простір, маркетологи беруть собі на озброєння  найостанніші інтернет-тенденції. Умовно всі дії маркетолога в мережі поділяються на вісім основних груп.  1. Аналітика.  Попередня і аналітична робота.  Кабінетні маркетингові дослідження в інтернеті, збір аналітичних матеріалів.  Аналіз сайтів і маркетингових стратегій конкурентів. Розробка стратегії присутності в інтернеті, проектування сайту / групи сайтів.  Проектування баз даних для обліку маркетингової інформації, форм звітності. Формування семантичного поля

Юридичні документи, що регламентують рекламну діяльність в Україні (закони та акти)

Закон України "Про рекламу" Закон України  "Про інформацію" Закон України   " Про інформаційні агентства" Закон України   "Про телебачення та радіомовлення" Закон України "Про охорону прав на знаки товарів та послуг" Закон України   "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" Закон України   "Про державну таємницю" Закон України   "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" Закон України   "Про кінематографію" Закон України   "Про Національну раду України з питань телебачення та радіомовлення" Міжнародний кодекс рекламної практики 

Головна сторінка корпоративного сайту

Користувачі всього кілька секунд витрачають на те, щоб вирішити: цікавить їхній сайт, чи ні.  В основному «прогулянка по сайту» починається з головної сторінки. Тому саме від її здатності зацікавити, швидко і грамотно донести найважливішу інформацію залежить багато чого. Чітке бачення головної сторінки корпоративного сайту, розуміння вимог до неї допомагає ставити завдання веб-розробникам, а також покращувати діючий сайт. Цілі головної сторінки У ефективного сайту елементи головної сторінки служать кільком цілям.  У залежності від сфери бізнесу вони можуть бути різними: підштовхнути відвідувача зробити дзвінок, відправити заявку за допомогою онлайн-форми, зберегти сайт в закладках, зареєструватися, поділитися інформацією з друзями в соціальних мережах, і т. д. Тому і елементи головної сторінки сайту, і  «наскрізні» елементи повинні бути скомпоновані таким чином, щоб:   - відвідувач міг у лічені секунди оцінити, що є на сайті, чи корисний він і чи допоможе вирішити його питання; - оз

Шкільний маркетинг

Маркетологи Європи вважають дитячі освітні установи місцем, ідеально відповідним для проведення рекламних кампаній.  Деякі корпорації йдуть далі і звертаються до юної аудиторії через власні дитячі клуби. «Шкільний маркетинг», або просування продуктів в школах та інших дитячих закладах, - досить поширене явище в країнах Європи.  Так, згідно з дослідженням М. Атертон і Дж. Уеллса, 90% англійських компаній рекламують продукцію в школах.  У Фінляндії просування продуктів в шкільному середовищі ще більш поширене, ніж у Великобританії.  Також заходи з просування брендів у дитячих установах проводяться в Голландії, Франції та Німеччини.  У Данії ж, навпаки, маркетингова діяльність в дитячих освітніх установах повністю заборонена. Звичайно, впровадження маркетингу в школи не може не викликати з боку громадськості обговорень і суперечок.  Батьків хвилює питання про те, чи правильно нав'язувати дітям думку про той чи інший продукт.  Адже в школах обов'язкове відвідування - діти піддают

Фільм про маркетинг

У російському фільмі "Еда: выбор жертвы" показаний вплив маркетингової діяльності на життя пересічних споживачів, а також продемонтрований процес виводу нового товару на ринок, що включає етапи від фомування ідеї та легенди, неймінгу та дизайну упаковки товару, до його мерчендайзингу та рекламної підтримки у місцях продажів.

Що таке маркетинг? Думки пересічних людей

Що таке маркетинг? Чи уявляєте Ви світ без реклами? Думки пересічних людей.

25 реклам, які б сьогодні заборонили

Зображення