Публікації

Абревіатури та їх розшифровки, які повинен знати маркетолог

AD - Advertisement - Реклама, текст, банер, флеш- або відео-ролик, будь-який рекламний матеріал ASP - Application Service Provider - Провайдер сервісу додатків CPA - Cost per Action - Ціна за дію. CPC - Cost per Click - Ціна за клік CPL - Cost per Lead - Ціна за лід CPM - Cost per Mil - Ціна за тисячу (показів) CPS - Cost per Sale - Ціна за продаж CR - Conversion Rate - Коефіцієнт конверсії CSS - Cascading Style Sheets - Таблиці каскадних стилів CTR - Click through rate / Click-Through Ratio - Коефіцієнт «клікабельности» DH - Direct Hit (пошукова система) DRM - Dynamic Rich Media (технологія динамічної реклами) DRM - Digital Rights Management - Технічні засоби захисту авторських прав EPC - Earnings per Click / Earnings per 100 Clicks - Заробіток за Клік / 100 кліків FAQ - Frequently Asked Questions - Часті питання FFA - Free-For-All Link List - Безкоштовні списки посилань IM - Instant Messaging - Миттєвий обмін повідомленнями MFA - Made For AdSense - Зроблений для кон

Список рекламних агенцій м. Луцька 2014 р.

PaRtyzan Art West (не має власного сайту) PRoba (не має власного сайту) Profreklama Арт-дизайн Архімед Ініціал (не має власного сайту) Візуал Дизайн-центр Ріола (не має власного сайту) Факторія Перспектива (не має власного сайту) Тріера (не має власного сайту)

Як правильно писати заголовки

При написанні рекламних текстів є кілька речей, які допоможуть максимізувати відгуки від ваших повідомлень. І без сумніву, однією з головних таких механізмів - це заголовок. Тема покликаний зробити дві важливі речі. Не більше й не менше. По-перше, він повинен захопити увагу читача. Це основна і найважливіша робота в заголовку. Він не повинен бути сам по собі і він не повинен бути загальним. Сучасний світ - це світ великих швидкостей. У тому числі і в пошуку потрібної інформації. Якщо ваш заголовок «не зачепила» в перші кілька секунд - то ваше повідомлення не буде помічено, і тим більше, прочитано потенційним клієнтом. І друге-заголовок повинен затягнути читача в читання вашої статті. Щоб зробити це, він повинен створити цікавість. Він повинен бути досить змістовним - не обов'язково короткий, але досить простий. І, нарешті, він повинен задовольнити конкретну емоцію. Ту, яку читач може легко і миттєво асоціювати. Ось список «тригерів», в поєднанні з реальними прикладами,

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Англійське прикметник classified означає: класифікований, систематизований, віднесений до певної категорії; розсортований. Термін прийшов до нас з англійської мови і позначає оголошення різного характеру, згруповані за характерними загальними ознаками і позначені спеціальною рубрикою (напр., «автомобілі» , «нерухомість» і т.д.). На даний час термін «классифайд»  використовується в цьому контексті усіма учасниками рекламного ринку. Як правило, тематична (по рубриках) реклама в друкованих виданнях складається тільки з тексту і обмежена самою пропозицією та номером телефону для зв'язку. Через обмеження за географією ці оголошення тарифікувались за знаками або по словах. Іноді видання пропонують «додаткові можливості» по виділенню оголошення рамками, фоном або макетом. Классифайд починався як послуга для споживачів ринку c2c, пізніше в цю нішу включилися компанії b2c. Сьогодні классифайд-оголошення розміщуються не тільки в пресі , але і на ТБ , радіо, в інтернеті . Яскравим при

Як визначити кількість переглядів статті в Вікіпедії?

На сьогоднішній день в мережі Інтернет існує сервіс, що надає інформацію про кількість переглядів конкретних сторінок у Вікіпедії - Wikipedia article traffic statistics  ( http://stats.grok.se  ) З його допомогою можна отримати інформацію про кількість переглядів якоїсь конкретної сторінки або дізнатись 1 000 найпопулярніших сторінок для певної мови. Сервіс рахує число переглядів для сторінок з різними заголовками, тобто в статистику не входять перегляди-перенаправлення з інших сторінок Вікіпедії.

Ретаргетинг

Ретаргетинг (поведінковий ретаргетинг, поворотний ретаргетинг) англ. retargeting - перенацілювання - це рекламний механізм, за допомогою якого онлайн-реклама направляється тим користувачам, які вже переглянули рекламований продукт, відвідали сайт рекламодавця, але не зробили покупку. З точки зору відвідувачів інтернет-сайтів, ретаргетинг - це багаторазово повторюваний показ вже переглянутої ними раніше інтернет-реклами. Також цю технологію називають терміном ремаркетинг. У разі, коли компанія вже витратила бюджет на залучення користувача до себе на сайт, термін ретаргетинг  означає повторну комунікацію з тим же користувачем, але іншим способом (з використанням іншого бюджету). Згідно з дослідженнями, 95- 98% користувачів залишають веб-сайт без здійснення покупки. Ретаргетинг  допомагає компаніям націлювати рекламу саме на таких користувачів. У найпростішому вигляді, при використанні ретаргетингу  користувачі бачать рекламу конкретного продукту після того, як вони покидають са

YouTube для маркетингу. 11 аргументів "за"

1. YouTube - другий за популярністю пошуковий сервіс у світі. 2. Не всі читають блоги, і, працюючи на YouTube, ви зможете добитися уваги абсолютно нової аудиторії. 3. Відео з YouTube показуються в результатах пошуку Google. 4. Відео - найкращий інструмент для міжособистісного спілкування, набагато краще, ніж текстовий контент. 5. Люди користуються пошуком на YouTube, тому що дізнаються з відео про товари та послуги куди більше, ніж з інших соціальних мереж. 6. Відео з більшою легкістю взаємодіє з вашими потенційними та існуючими клієнтами, розповідаючи про ваші товари та послуги. 7. Дивитися ролики простіше, ніж читати тексти. 8. На YouTube немає багатьох з ваших конкурентів, хоча вони активно працюють в Facebook і Twitter. 9. Можливість зняти відмінне відео існує для будь-якого бюджету. 10. Відео, особливо з YouTube, активно проглядаються на всіх видах екранів (комп'ютерах, мобільних телефонах, планшетах). 11. Відео з YouTube досить просто поширювати по інших