ТОП-5 нових рекламних тредів

1. Розвиток інтерактивних промо-моделей
Компанії рівня Nestle і Procter & Gamble давно оцінили ефективність рекламних заходів, в яких потенційному покупцеві відводиться активна роль. Споживачів задіюють у розробці і тестуванні нових товарів, у поширенні інформації про BTL-акції і навіть у плануванні PR-проектів.

2. Комерціалізація соціальних мереж
В період економічного спаду однією з найбільш затребуваних послуг мережевих рекламних кампаній став product placement у внутрішніх online-іграх, сервіси та додатках соціальних мереж. Поки цей недорогий промо-інструмент розглядають швидше як доповнення до традиційних медійним кампаніям.Однак у США і Великобританії вже є масові ТМ, що розміщаються в соціальних мережах набагато частіше, ніж на телебаченні та в періодиці.

3. Крос і ко-промоушен
Спільне просування двох і більше брендів. Крос-промоушен - це «обмін» згадками у рекламних матеріалах одного виду. Під час кризи подібними схемами користуються особливо часто. Таким чином рекламодавці намагаються заощадити на фінансуванні промо-кампаній.

4. Розвиток мобільної реклами
Під час економічного спаду зростає популярність всіляких SMS-розсилок, мобільних навігаторів, SMS-ваучерів, мобільних клубів та інших промо-інструментів, пов'язаних з використанням телефонів. Така реклама обходиться набагато дешевше медійної і при цьому забезпечує досить широке охоплення аудиторії.На сьогоднішній день мобільний промо - один з найдешевших варіантів підтримки масових ТМ.

5. Медіа-конвергенція
Поширення точкових рекламних повідомлень, адресованих одному споживачеві, сім'ї або невеликої цільовій групі, об'єднаної спільними інтересами. Розвиток медіа-конвергенції в умовах економічного спаду пояснюється тим, що рекламодавці прагнуть скоротити кількість промо-повідомлень, що випускаються вхолосту. Ефект медіа-конвергенції, як правило, досягається за рахунок використання кількох абсолютно різних рекламних носіїв в одній комплексної промо-кампанії.

Коментарі

  1. Якщо у вас були фінансові проблеми, то вам пора посміхнутися. Вам потрібно лише зв’язатися з містером Бенджаміном із сумою, яку ви хочете позичити, і терміном платежу, який вам підходить, і ви отримаєте кредит протягом трьох робочих днів. Я просто в шостий раз виграв позику в 700 тисяч доларів на термін 180 місяців з можливістю виплати до закінчення терміну придатності. Містер Бенджамін допомагає мені з позикою. Зв’яжіться з ним, і ви побачите, що він дуже чесна людина з хорошим серцем. Його електронний лист lfdsloans@outlook.com, а його номер телефону WhatApp: + 1-989-394- 3740

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Цитати великих рекламістів

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Що таке копірайтинг?