Публікації

Показано дописи з січень, 2012

Використання іноземних мов в рекламних макетах

Часто при виготовленні реклами виникає питання про використання іноземних мов (в т.ч. російської), в рекламних макетах. У Законі України «Про рекламу» в редакції від 12.08.2011 є стаття «Мова реклами». У ній сказано наступне: "Застосування мови у рекламі здійснюється відповідно до законодавства України про мови". Тобто безпосередньо у цьому законі про мови не сказано нічого. У чинному донині Законі Української РСР про мови в редакції від 01.04.2003 є стаття 35 «Мова оголошень і повідомлень». Звучить вона так: "Тексти офіційніх оголошень, повідомлень, плакатів, афіш, реклами и т.ін. виконуються українською мовою. Поряд з текстом, викладеним українською, може бути розміщено його переклад іншою мовою". У цій ситуації  закон вимагає використання української мови у рекламі. Звичайно ж, виникає питання про можливі "лазійки" у законодавстві. У мовному законі є посилання на третю статтю. У ній обговорюються нюанси розвитку і використання інших мов. Т

Моніторинг для маркетолога

Нещодавно сервіс BuzzLook опублікував 64 причини, чому маркетологам варто займатися моніторингом. Для того, щоб було зручніше збирати і обробляти інформацію, можна виділити кілька типів моніторингу. 1. Моніторинг інформаційного поля бренду Як? Моніторимо згадування бренда (кількість згадок загалом, а також відсоток позитивних і негативних згадувань). Шукаємо бренд на спеціалізованих сайтах, форумах та інших майданчиках в рамках галузі. Аналізуємо сприйняття бренду у великих спільнотах. Аналізуємо згадки бренду в ЗМІ, але про це окремий пункт нижче. Навіщо? Моніторинг інформаційного поля бренду дозволяє не просто дізнаватися громадську думку про конкретний проект, актуальний сьогодні. Він дозволяє заглибитися у вивчення всього мережевого простору і розвідати, наприклад, локації, де бренд найчастіше згадується, або вичислити його адвокатів та хейтерів. Це іміджевий моніторинг. Крім того, він дасть зрозуміти, яких саме експертів варто залучити до роботи і на які питання їм потрібн

Тренди веб-дизайну 2012

У 2012 році традиційний веб-дизайн стане наближеним до «мобільного» інтерфейсу і позбудеться стереотипів минулого.  Сьогодні вийти на вулицю без мобільного гаджета - значить, зробити страшний соціальний гріх - «не бути на зв'язку», не мати доступу до інтернету в будь-який час і в будь-якому місці.  При порушенні Вам загрожує заслужена тотальна обструкція з боку начальства, колег, родини.  Напевно, наступаючий 2012 за ступенем очікуваності, передчуття змін зіставимий, хіба що, з десятирічної давності «Міленіумом».  І справа тут не стільки в неясному майбутньому російської державності, не в похмурих апокаліптичних прогнозах by Еммеріх & майя, скільки в тому, що те футуристичне майбутнє, яким його собі уявляли наші бабусі й дідусі півстоліття тому, нарешті повноправно наступає.  І нехай ми як і раніше щодня стоїмо в пробках, а не розсікаємо по просторахи Всесвіту, замість контакту з прибульцями маємо на кожному кроці контакти з прибульцями з південних країн, а технічний прогрес т

Головні тренди 2012 року

Trendwatching пророкує головні споживчі тренди.  У 2012 році, як і в попередні роки, на одні бренди чекає провал, а на інші процвітання.  Аналітики компанії Trendwatching дають свої прогнози, які можуть допомогти компаніям пережити високосний 2012-й благополучно.  Отже, вивчаємо основні тренди. «Ми не можемо допомогти країнам, що знаходяться на межі дефолту, або вже збанкрутілим компаніям, але ми впевнені, що сьогодні як ніколи раніше у креативних брендів і підприємців є можливості для задоволення мінливих споживчих потреб», - пише Trendwatching.  У своєму списку основних трендів на 2012 рік компанія у випадковому порядку перераховує 12 споживчих тенденцій, знати про які повинні всі бренди від Канади до Кореї. 1.  Червона доріжка для китайських покупців У 2012-му універмаги, авіалінії, готелі, тематичні парки, музеї, а то й цілі міста та країни в усьому світі розгорнули червоні доріжки перед новими імператорами, надаючи особливі послуги та заохочення і демонструючи увагу і повагу