5 найефективніших інструментів управління споживачем під час економічного спаду
Майже даром! Нехитрий, перевірений часом прийом - масова реклама товарів-приманок. Продавець встановлює свідомо занижену ціну на один-два товари, вказуючи її у всіх промо-матеріалах, включаючи також медійну і зовнішню рекламу. Надзвичайно приваблива пропозиція спонукає потенційного споживача прийти в магазин. Там частенько з'ясовується, що акційний товар вже проданий (він, як правило, розкуповується за кілька днів). Далі співробітники торгової точки переконують відвідувача придбати що-небудь інше. Цей прийом працює незалежно від того, чи знаходить споживач акційний товар в торговому залі, чи ні. Клієнт, який знайшов і придбав дешевий товар, відчуває, що скоїв вигідну угоду і хоче якось винагородити себе за це. Продавці знають, що в такі моменти покупці перебувають в абсолютно некризовому, піднесеному настрої і готові купувати неходові в умовах економічного спаду товари. Споживач, який прийшов за акційним товаром, але не знайшов його, найімовірніше, звернеться за допомогою до кого-н