Публікації

Фільм про маркетинг

У російському фільмі "Еда: выбор жертвы" показаний вплив маркетингової діяльності на життя пересічних споживачів, а також продемонтрований процес виводу нового товару на ринок, що включає етапи від фомування ідеї та легенди, неймінгу та дизайну упаковки товару, до його мерчендайзингу та рекламної підтримки у місцях продажів.

Що таке маркетинг? Думки пересічних людей

Що таке маркетинг? Чи уявляєте Ви світ без реклами? Думки пересічних людей.

25 реклам, які б сьогодні заборонили

Зображення

Підлітковий маркетинг

Близько 80% всіх покупок брендових товарів сьогодні зроблені під прямим впливом підлітків, а вибір марки 67% куплених автомобілів визначено думкою дітей, а не їх батьків. Нове покоління юних покупців стає потужною і впливовою групою споживачів, і вміння підібрати ключ до неї принесе успіх на ринку будь-якої компанії. У наші країні компанії, що пропонують "дорослі" товари і послуги, поки дивляться на дитячий маркетинг з побоюванням. Потенціал дитячої аудиторії для товарів масового попиту переоцінити важко. Сучасна молодь є першим поколінням, народженим після розпаду СРСР. Реальність, в якій вони дорослішають, пропонує їм набагато більше можливостей, ніж було у їхніх батьків, починаючи з розмаїтості міжнародних брендів і закінчуючи розвиненими інтернет-технологіями. Маленькі "трендсеттери" змусили дорослих не тільки читати, а й перекладати, видавати та знімати "Гаррі Поттера" та "Володаря кілець", випускати гаджети iPod, iPhone, PSP і X-box. Все

Посткризовий Private Label

Кризовий успіх власних торгових марок (ВТМ), обумовлений фокусом споживача на ціні товару, схоже, грає з ними злий жарт. Якщо в зарубіжній практиці private label мереж розосереджені у всіх цінових сегментах і складають конкуренцію на полиці відомим брендам, то у нас власна торгова марка часто просто стала синонімом дешевого продукту. Так сталося, що такий потужний інструмент, як власні торгові марки, почасти врятував рітейл в кризу, але печатку бідності та кризи, схоже, залишилася на ВТМ надовго. «Головною характеристикою даної групи товарів є краще співвідношення ціни і якості, - стверджує Ольга Шевченко, виконавчий директор ТОВ «Руш» (лінія магазинів «Єва»). - Всі інші фактори, незалежно від поточної економічної кон'юнктури, не відіграють такої визначальної ролі в випадку з власними торговими марками мереж». Звідси виникає закономірне питання: «Хто всі ці люди?». Відповідь на нього лежить в самій природі виникнення власних торгових марок в українському ритейлі. «У більш

Вимоги до нового продукту

1. Продукт задовольняє потреби клієнта Продукт може подобається, або ні, але для того, щоб він став хітом продажів, він повинен виконувати певні функції, і задовольняти потреби клієнта. Можна помітити, що хороші продукти задовольняють існуючі потреби, а дуже гарні - формують потреби, створюють ринок. При сприйнятті нових продуктів (тільки вдалих), клієнт з початку думає, що він буде використовувати продукт для вирішення існуючих (і очевидних) проблем, але ознайомившись з усіма можливостями продукту, клієнт починає думати і про ті можливості застосування продукту, про які раніше й не підозрював. В ідеалі, "най-най" продукти купують для оптимізації, а потім їх використовують для інновації. Відчуття потреби річ індивідуальна, і мотивація клієнта (причина закупівлі) буває дуже різною. Загальне - є відчуття (якщо немає розуміння) клієнта, що новий продукт задовольнить якусь його потребу або комбінацію потреб. Завдання маркетолога в тому, щоб визначити, які потреби клієнта задо

Що таке копірайтинг?

З кожним роком в Інтернеті посилюється конфлікт у трактуванні і розумінні терміну «копірайтинг». І тенденція така, що поступово слово «копірайтинг» втрачає своє первинне професійне значення. Що ж таке копірайтинг, а також і такі супутні терміни як SEO-копірайтинг, рерайтинг, унікальний текст, копірайтер і копірайт. Копірайтинг - рекламний текст Термін «копірайтинг» походить від англійського слова Copywriting. Copy - примірник або рукопис, writer - автор, який пише. Таким чином, можна сказати, що Copy writer - це Автор, який пише екземпляр рукопису. Копірайтинг - це складання, розробка, створення або написання унікальних, авторських, оригінальних, яскравих, привабливих, цікавих і позитивних для сприйняття, рекламних, іміджевих, презентаційних текстів, концепцій, назв, слоганів, сценаріїв, аудіо і відео роликів, контенту, ідей, торгових пропозицій чи матеріалів для торгової марки, компанії, персони, партії, організації, руху, продукту або послуги, що переконують в істинності і сп