Публікації

Головна сторінка корпоративного сайту

Користувачі всього кілька секунд витрачають на те, щоб вирішити: цікавить їхній сайт, чи ні.  В основному «прогулянка по сайту» починається з головної сторінки. Тому саме від її здатності зацікавити, швидко і грамотно донести найважливішу інформацію залежить багато чого. Чітке бачення головної сторінки корпоративного сайту, розуміння вимог до неї допомагає ставити завдання веб-розробникам, а також покращувати діючий сайт. Цілі головної сторінки У ефективного сайту елементи головної сторінки служать кільком цілям.  У залежності від сфери бізнесу вони можуть бути різними: підштовхнути відвідувача зробити дзвінок, відправити заявку за допомогою онлайн-форми, зберегти сайт в закладках, зареєструватися, поділитися інформацією з друзями в соціальних мережах, і т. д. Тому і елементи головної сторінки сайту, і  «наскрізні» елементи повинні бути скомпоновані таким чином, щоб:   - відвідувач міг у лічені секунди оцінити, що є на сайті, чи корисний він і чи допоможе вирішити його питання; - оз

Шкільний маркетинг

Маркетологи Європи вважають дитячі освітні установи місцем, ідеально відповідним для проведення рекламних кампаній.  Деякі корпорації йдуть далі і звертаються до юної аудиторії через власні дитячі клуби. «Шкільний маркетинг», або просування продуктів в школах та інших дитячих закладах, - досить поширене явище в країнах Європи.  Так, згідно з дослідженням М. Атертон і Дж. Уеллса, 90% англійських компаній рекламують продукцію в школах.  У Фінляндії просування продуктів в шкільному середовищі ще більш поширене, ніж у Великобританії.  Також заходи з просування брендів у дитячих установах проводяться в Голландії, Франції та Німеччини.  У Данії ж, навпаки, маркетингова діяльність в дитячих освітніх установах повністю заборонена. Звичайно, впровадження маркетингу в школи не може не викликати з боку громадськості обговорень і суперечок.  Батьків хвилює питання про те, чи правильно нав'язувати дітям думку про той чи інший продукт.  Адже в школах обов'язкове відвідування - діти піддают

Фільм про маркетинг

У російському фільмі "Еда: выбор жертвы" показаний вплив маркетингової діяльності на життя пересічних споживачів, а також продемонтрований процес виводу нового товару на ринок, що включає етапи від фомування ідеї та легенди, неймінгу та дизайну упаковки товару, до його мерчендайзингу та рекламної підтримки у місцях продажів.

Що таке маркетинг? Думки пересічних людей

Що таке маркетинг? Чи уявляєте Ви світ без реклами? Думки пересічних людей.

25 реклам, які б сьогодні заборонили

Зображення

Підлітковий маркетинг

Близько 80% всіх покупок брендових товарів сьогодні зроблені під прямим впливом підлітків, а вибір марки 67% куплених автомобілів визначено думкою дітей, а не їх батьків. Нове покоління юних покупців стає потужною і впливовою групою споживачів, і вміння підібрати ключ до неї принесе успіх на ринку будь-якої компанії. У наші країні компанії, що пропонують "дорослі" товари і послуги, поки дивляться на дитячий маркетинг з побоюванням. Потенціал дитячої аудиторії для товарів масового попиту переоцінити важко. Сучасна молодь є першим поколінням, народженим після розпаду СРСР. Реальність, в якій вони дорослішають, пропонує їм набагато більше можливостей, ніж було у їхніх батьків, починаючи з розмаїтості міжнародних брендів і закінчуючи розвиненими інтернет-технологіями. Маленькі "трендсеттери" змусили дорослих не тільки читати, а й перекладати, видавати та знімати "Гаррі Поттера" та "Володаря кілець", випускати гаджети iPod, iPhone, PSP і X-box. Все

Посткризовий Private Label

Кризовий успіх власних торгових марок (ВТМ), обумовлений фокусом споживача на ціні товару, схоже, грає з ними злий жарт. Якщо в зарубіжній практиці private label мереж розосереджені у всіх цінових сегментах і складають конкуренцію на полиці відомим брендам, то у нас власна торгова марка часто просто стала синонімом дешевого продукту. Так сталося, що такий потужний інструмент, як власні торгові марки, почасти врятував рітейл в кризу, але печатку бідності та кризи, схоже, залишилася на ВТМ надовго. «Головною характеристикою даної групи товарів є краще співвідношення ціни і якості, - стверджує Ольга Шевченко, виконавчий директор ТОВ «Руш» (лінія магазинів «Єва»). - Всі інші фактори, незалежно від поточної економічної кон'юнктури, не відіграють такої визначальної ролі в випадку з власними торговими марками мереж». Звідси виникає закономірне питання: «Хто всі ці люди?». Відповідь на нього лежить в самій природі виникнення власних торгових марок в українському ритейлі. «У більш