Публікації

100 головних навичок SMM-спеціаліста

Попит на SMM-фахівців продовжує зростати, проте до цього часу на ринку немає чіткого розуміння - хто такий SMM-фахівець, якими навичками він повинен володіти, і як можна оцінювати його рівень. Social Media Marketing - це не стан душі і не магія, SMM-спеціалістом не можна стати, набравши 5000 друзів в Facebook або виступивши на парі конференцій. Стати професіоналом можна тільки опановуючи певними інструментами і постійно прокачуючи певні навички. У цій статті узагальнено та систематизовано список навичок і вмінь, які є максимально важливими для SMM-менеджера. Отже, SMM-фахівець повинен володіти наступними компетенціями: Розробка стратегії 1. Визначати цільову аудиторію. 2. Досліджувати інтереси і поведінку цільової аудиторії. 3. Визначати вектори інтересів аудиторії. 4. Проводити аналіз ніші клієнта. 5. Розробляти аргументарну базу. 6. Підбирати майданчики з високою концентрацією ЦА. 7. Розробляти загальну стратегію присутності компанії в соціальних мережах. 8. Підбир

Покоління Y

Покоління Y, або як його ще називають покоління Міленіум - це люди, які народилися в період з 1981 по 2003 рік. Слід зауважити, що в різних країнах в залежності від політичних, економічних, соціальних умов дата відліку для цього покоління змінюється. Так, якщо в США до покоління Y відносять людей, які народилися вже в 1981 році, то в нас час «ігреків» почалося пізніше, в 1984 році з початком перебудови. Основні події, що сформували цінності покоління Y:  - Розпад СРСР; - Теракти і військові конфлікти; - Зростання вживання населенням країни, і особливо молоддю, алкоголю і наркотиків; - Розвиток цифрових технологій, Інтернет. Цінності покоління Y Автори Теорії поколінь Вільям Штраус і Нейл Хоув вважають, що цінності покоління формуються до 12-14 років, тому молодші представники Покоління Y ще перебуває в пошуку себе. Але, тим не менш, психологічний портрет покоління вже існує. Яскравою відмітною рисою «ігреків» є те, що вони не поспішають починати самостійне життя, вступати в

Нові правила розміщення вивісок та табличок травень 2012

Уряд України регламентувало порядок і умови розміщення вивісок і табличок, внісши відповідні зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами.  Згідно з постановою № 495 від 23 травня 2012 р, оприлюдненим у середу, максимальна площа поверхні табличок і вивісок визначена в 3 кв. м. Крім того, вони повинні розміщуватися без втручання в несучі конструкції, легко демонтуватися, не повинні повторювати зображення дорожніх знаків і розміщуватися на недобудованих об'єктах. При цьому встановлено, що вивіски і таблички не є рекламою. "Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок або табличок, не передбачених законодавством", - йдеться в постанові.  Як повідомлялося 22 травня 2012 р, Верховна Рада Україна прийняла в першому читанні як закон законопроект № 9642 забороняє вживання, продаж і рекламу тютюнових виробів на стадіонах Євро-2012. А в січні Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням встановила

Відеомаркетинг або YouTube для промо

YouTube - це сайт, на якому ви можете знайти найрізноманітніше відео. Тут є ролики з  котами, незалежними рок-групами, виступами коміків, безглуздими жартами, вінтажною телевізійною рекламою, студентськими мюзиклами, домашнім відео, кліпами найважливіших новин, персональними відеоблогами і взагалі з чим завгодно. Користувачі завантажили вже мільйони кліпів, і кожен може подивитися будь-який з них у своєму браузері, нічого за це не сплачуючи.  Більшість роликів на YouTube аматорські, зроблені непрофесіоналами за допомогою найпростіших веб-камер або побутових камкордерів, - і це не створює ніяких проблем, оскільки це приватне відео. Але на YouTube зростає частка більш професійних кліпів, багато з яких робляться для обслуговування або просування окремих продуктів, послуг або бізнесів.Саме так: бізнеси, великі і малі, відкрили для себе YouTube. Фактично YouTube став новим засобом онлайнового маркетингу: якщо у вашому бізнесі є онлайновий компонент, то ви можете (і навіть повинні) пр

Аромо-маркетинг

Аромамаркетинг - інноваційний у спосіб залучення нових клієнтів в області роздрібної торгівлі за допомогою поширення спеціально створених ароматів. Дуже часто сучасна покупка - це не предмет насущної необхідності, а бажання отримати приємну емоцію. Запахи на психофізіологічному рівні дуже тісно пов'язані з емоціями. Навіть відділи мозку - лімбічний і емоційний - розташовані поруч. Не буває запахів нейтральних - вони або приємні, або неприємні. Відповідно, якщо покупець відчуває приємний запах, у нього виникають приємні емоції, гарний настрій, через що відбувається безліч незапланованих покупок. За даними вчених з Падерборнського університету (Вестфалія, Німеччина) час перебування клієнтів у ароматизованому приміщенні збільшується на 16%, готовність купувати - на 15%, імпульсивні покупки зростають на 6%. Аромати володіють дивовижною властивістю, що сприймаються людьми несвідомо. Яскравий тому приклад - маленькі діти, які вперше стикаються з фруктовою зубною пастою. Вони, тіль

Ребрендинг: репутаційні вигоди і ризики

Найбільший ризик при проведенні ребрендингу - це ризик репутаційний. Дійсно, від початку своєї роботи компанія працює на бренд, його репутацію і конкурентоспроможність. Після ребрендингу, який, по суті, являє собою радикальну зміну бренду по всіх його аспектах, виникає ризик втратити в іміджі та репутації, а, значить, і в клієнтській базі, і в позиції на ринку. Ребрендинг буде вигідним, якщо існує необхідність у його проведенні. А для того, щоб визначити, наскільки необхідний ребрендинг, насамперед необхідно проаналізувати майбутнього покупця. По-перше, потрібно заново визначити аудиторію, на яку Ви тепер будете орієнтуватися. Можливо, обіцянка, яку ніс у собі Ваш бренд раніше, тепер націлена на зовсім іншу аудиторію. Фахівці радять: зміни в бренді повинні бути зрозумілі і доступні для клієнта, тут не потрібно нічого ускладнювати. Крім того, необхідно зосередитися на чіткій диференціації між Вами і Вашими конкурентами - будь-які зміни повинні бути близькі до аудиторії, яка встигл

Конкурентна розвідка для стратегічного менеджменту

«Успішний бізнес - це вміння передбачити майбутнє» - ці слова різні джерела приписують Майклу Портеру, автору численних праць про конкуренцію та конкурентної стратегії. Підтвердження цього висловлювання я знайшов у книзі «Rework», автори якої наполягають на тому, що негативний досвід, всупереч поширеній думці, не несе абсолютно ніякої користі, в зв'язку з тим, що людина або компанія, які його переживають, починають розуміти «як не треба робити ». Але, на жаль, відповідь на питання «як ТРЕБА робити» цей досвід не дає, залишаючи нас там, де ми були до цього, тільки вже з багажем упущеного часу. Інші автори, наприклад, Нассім Талеб у своїй книзі «Чорний лебідь», стверджують, що передбачення майбутнього - насправді нездійсненною міф, а історію творять події, які неможливо передбачити, і люди, які роблять непередбачувані і не піддаються прогнозуванню вчинки. Можливо, істина знаходиться як завжди десь посередині, але я впевнений в тому, що всіх нас, не залежно від того, яку з