Публікації

Що таке dark marketing?

Останнім часом все більше і більше викликає зацікавленість варіанти «нестандартного» просування продуктів. І в більшості випадків мова йде про «темний» маркетинг. Що ж таке dark marketing? Визначення Вперше словосполучення dark marketing з'явилося при переговорах підрядника з тютюновими компаніями. Існує багато обмежень в рекламі тютюну. На сьогоднішній день законом регламентовано більше половини можливих способів комунікації виробника тютюну зі споживачем, і ці обмеження рік від року стають більш строгими. У зв'язку з цим виникає гостра необхідність шукати нові шляхи. В результаті, ми приходимо до dark marketing. Важливо розуміти, що dark marketing - це не «тіньовий», «темнй» або «чорний» маркетинг. Якщо звертатися до зарубіжних видань по цій темі, то побачимо, що dark marketing - це скоріше «невидимий», «прихований» або «замаскований» маркетинг. Це інструмент побудови комунікації з брендом через нестандартні або неконтрольовані комунікаційні канали, де рекламо

100 головних навичок SMM-спеціаліста

Попит на SMM-фахівців продовжує зростати, проте до цього часу на ринку немає чіткого розуміння - хто такий SMM-фахівець, якими навичками він повинен володіти, і як можна оцінювати його рівень. Social Media Marketing - це не стан душі і не магія, SMM-спеціалістом не можна стати, набравши 5000 друзів в Facebook або виступивши на парі конференцій. Стати професіоналом можна тільки опановуючи певними інструментами і постійно прокачуючи певні навички. У цій статті узагальнено та систематизовано список навичок і вмінь, які є максимально важливими для SMM-менеджера. Отже, SMM-фахівець повинен володіти наступними компетенціями: Розробка стратегії 1. Визначати цільову аудиторію. 2. Досліджувати інтереси і поведінку цільової аудиторії. 3. Визначати вектори інтересів аудиторії. 4. Проводити аналіз ніші клієнта. 5. Розробляти аргументарну базу. 6. Підбирати майданчики з високою концентрацією ЦА. 7. Розробляти загальну стратегію присутності компанії в соціальних мережах. 8. Підбир

Покоління Y

Покоління Y, або як його ще називають покоління Міленіум - це люди, які народилися в період з 1981 по 2003 рік. Слід зауважити, що в різних країнах в залежності від політичних, економічних, соціальних умов дата відліку для цього покоління змінюється. Так, якщо в США до покоління Y відносять людей, які народилися вже в 1981 році, то в нас час «ігреків» почалося пізніше, в 1984 році з початком перебудови. Основні події, що сформували цінності покоління Y:  - Розпад СРСР; - Теракти і військові конфлікти; - Зростання вживання населенням країни, і особливо молоддю, алкоголю і наркотиків; - Розвиток цифрових технологій, Інтернет. Цінності покоління Y Автори Теорії поколінь Вільям Штраус і Нейл Хоув вважають, що цінності покоління формуються до 12-14 років, тому молодші представники Покоління Y ще перебуває в пошуку себе. Але, тим не менш, психологічний портрет покоління вже існує. Яскравою відмітною рисою «ігреків» є те, що вони не поспішають починати самостійне життя, вступати в

Нові правила розміщення вивісок та табличок травень 2012

Уряд України регламентувало порядок і умови розміщення вивісок і табличок, внісши відповідні зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами.  Згідно з постановою № 495 від 23 травня 2012 р, оприлюдненим у середу, максимальна площа поверхні табличок і вивісок визначена в 3 кв. м. Крім того, вони повинні розміщуватися без втручання в несучі конструкції, легко демонтуватися, не повинні повторювати зображення дорожніх знаків і розміщуватися на недобудованих об'єктах. При цьому встановлено, що вивіски і таблички не є рекламою. "Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок або табличок, не передбачених законодавством", - йдеться в постанові.  Як повідомлялося 22 травня 2012 р, Верховна Рада Україна прийняла в першому читанні як закон законопроект № 9642 забороняє вживання, продаж і рекламу тютюнових виробів на стадіонах Євро-2012. А в січні Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням встановила

Відеомаркетинг або YouTube для промо

YouTube - це сайт, на якому ви можете знайти найрізноманітніше відео. Тут є ролики з  котами, незалежними рок-групами, виступами коміків, безглуздими жартами, вінтажною телевізійною рекламою, студентськими мюзиклами, домашнім відео, кліпами найважливіших новин, персональними відеоблогами і взагалі з чим завгодно. Користувачі завантажили вже мільйони кліпів, і кожен може подивитися будь-який з них у своєму браузері, нічого за це не сплачуючи.  Більшість роликів на YouTube аматорські, зроблені непрофесіоналами за допомогою найпростіших веб-камер або побутових камкордерів, - і це не створює ніяких проблем, оскільки це приватне відео. Але на YouTube зростає частка більш професійних кліпів, багато з яких робляться для обслуговування або просування окремих продуктів, послуг або бізнесів.Саме так: бізнеси, великі і малі, відкрили для себе YouTube. Фактично YouTube став новим засобом онлайнового маркетингу: якщо у вашому бізнесі є онлайновий компонент, то ви можете (і навіть повинні) пр

Аромо-маркетинг

Аромамаркетинг - інноваційний у спосіб залучення нових клієнтів в області роздрібної торгівлі за допомогою поширення спеціально створених ароматів. Дуже часто сучасна покупка - це не предмет насущної необхідності, а бажання отримати приємну емоцію. Запахи на психофізіологічному рівні дуже тісно пов'язані з емоціями. Навіть відділи мозку - лімбічний і емоційний - розташовані поруч. Не буває запахів нейтральних - вони або приємні, або неприємні. Відповідно, якщо покупець відчуває приємний запах, у нього виникають приємні емоції, гарний настрій, через що відбувається безліч незапланованих покупок. За даними вчених з Падерборнського університету (Вестфалія, Німеччина) час перебування клієнтів у ароматизованому приміщенні збільшується на 16%, готовність купувати - на 15%, імпульсивні покупки зростають на 6%. Аромати володіють дивовижною властивістю, що сприймаються людьми несвідомо. Яскравий тому приклад - маленькі діти, які вперше стикаються з фруктовою зубною пастою. Вони, тіль

Ребрендинг: репутаційні вигоди і ризики

Найбільший ризик при проведенні ребрендингу - це ризик репутаційний. Дійсно, від початку своєї роботи компанія працює на бренд, його репутацію і конкурентоспроможність. Після ребрендингу, який, по суті, являє собою радикальну зміну бренду по всіх його аспектах, виникає ризик втратити в іміджі та репутації, а, значить, і в клієнтській базі, і в позиції на ринку. Ребрендинг буде вигідним, якщо існує необхідність у його проведенні. А для того, щоб визначити, наскільки необхідний ребрендинг, насамперед необхідно проаналізувати майбутнього покупця. По-перше, потрібно заново визначити аудиторію, на яку Ви тепер будете орієнтуватися. Можливо, обіцянка, яку ніс у собі Ваш бренд раніше, тепер націлена на зовсім іншу аудиторію. Фахівці радять: зміни в бренді повинні бути зрозумілі і доступні для клієнта, тут не потрібно нічого ускладнювати. Крім того, необхідно зосередитися на чіткій диференціації між Вами і Вашими конкурентами - будь-які зміни повинні бути близькі до аудиторії, яка встигл