Тренди 2013 року
Головний редактор Mashable Ланс Уланофф (Lance Ulanoff) пророкує тренди 2013 із застереженням, що передбачення - взагалі невдячна справа. І все, що ми хочемо побачити в майбутньому, відбувається вже зараз. 1. Революція «другого екрану» Cтатистика: Більше 80% користувачів смартфонів і планшетів використовують девайси під час перегляду телевізора; Як мінімум 25% користувачів мобільних пристроїв в США використовують їх при перегляді ТБ кілька разів на день; 51% телеглядачів, які дописують у соціальні мережі під час перегляду ТБ, роблять це для того, щоб спілкуватися з користувачами, які можуть дивитися те ж саме телешоу; 24% користувачів Facebook діляться враженнями про переглянутий фільм, не виходячи з кінотеатру. Іншими словами, з'явився «Другий екран», і всіх нас чекає революція. Бренди, медіа компанії і маркетологи повинні будуть стати куди більш агресивними і винахідливими при взаємодії з користувачами. Компанії будуть орієнтуватися на ситуацію, коли людина одночасно ди