Публікації

Що таке маркетплейс?

Маркетплейс (маркет-плейс) - місце торгівлі, місце традиційної і прийнятої звичаями ділової практики і етикету зустрічі покупців і продавців. Маркетплейс (історичне) - ринкова площа, біржова площа, біржа. Термін походить від англійських слів market - ринок і place - місце. Маркетплейс (в e-commerce) - це онлайн-майданчик, що збирає, систематизує інформацію про товари і послуги різних компаній, зареєстрованих в системі і надає таку інформацію за запитом покупця в структурованому вигляді, придатному для порівняння, вибору і здійснення покупки обраного товару. У загальному випадку, маркетплейс - будь-яке місце, зручне для здійснення купівлі / продажу товарів і послуг. Завдання маркетплейс - збільшити продажі за рахунок спрощення комунікації між продавцем і покупцем і реалізації потенціалу місця продажу, зручного для усіх гравців. Значення маркетплейс: всі товари, всі продавці в одному місці; більше товарів, ніж у фірмовому магазині продавця; більше підготовлених покупці

Як написати маркетинговий план

В умовах конкуренції перед кожним мнеджером постає ряд питань, важливих для розвитку компанії. В якому напрямку рухатися підприємству, як скоротити витрати на виробництво, як і де залучати споживачів, і як, зрештою, збільшити прибуток за допомогою маркетингових технік? План маркетингу підприємства є інструментом, який, при грамотній побудові, дає чіткі відповіді на ці питання. План маркетингу - це опис комплексу заходів (рішень), які будуть реалізовані на практиці в запланований час - рік, два роки, три роки. Як правило, він оформлений у вигляді документа, який разом з іншими планами (фінансовим, виробничим і т.д.) входить в основний бізнес-план розвитку компанії. В основі плану маркетингу компанії лежать дані з досліджень сегментів ринку, на яких працює компанія, вивчення внутрішньої ситуації і ресурсів компанії, цілі і завдання, які вона планує реалізувати в означений період. План маркетингу підприємства зазвичай починається з маркетингового дослідження. Тому перед тим як пр

Абревіатури та їх розшифровки, які повинен знати маркетолог

AD - Advertisement - Реклама, текст, банер, флеш- або відео-ролик, будь-який рекламний матеріал ASP - Application Service Provider - Провайдер сервісу додатків CPA - Cost per Action - Ціна за дію. CPC - Cost per Click - Ціна за клік CPL - Cost per Lead - Ціна за лід CPM - Cost per Mil - Ціна за тисячу (показів) CPS - Cost per Sale - Ціна за продаж CR - Conversion Rate - Коефіцієнт конверсії CSS - Cascading Style Sheets - Таблиці каскадних стилів CTR - Click through rate / Click-Through Ratio - Коефіцієнт «клікабельности» DH - Direct Hit (пошукова система) DRM - Dynamic Rich Media (технологія динамічної реклами) DRM - Digital Rights Management - Технічні засоби захисту авторських прав EPC - Earnings per Click / Earnings per 100 Clicks - Заробіток за Клік / 100 кліків FAQ - Frequently Asked Questions - Часті питання FFA - Free-For-All Link List - Безкоштовні списки посилань IM - Instant Messaging - Миттєвий обмін повідомленнями MFA - Made For AdSense - Зроблений для кон

Список рекламних агенцій м. Луцька 2014 р.

PaRtyzan Art West (не має власного сайту) PRoba (не має власного сайту) Profreklama Арт-дизайн Архімед Ініціал (не має власного сайту) Візуал Дизайн-центр Ріола (не має власного сайту) Факторія Перспектива (не має власного сайту) Тріера (не має власного сайту)

Як правильно писати заголовки

При написанні рекламних текстів є кілька речей, які допоможуть максимізувати відгуки від ваших повідомлень. І без сумніву, однією з головних таких механізмів - це заголовок. Тема покликаний зробити дві важливі речі. Не більше й не менше. По-перше, він повинен захопити увагу читача. Це основна і найважливіша робота в заголовку. Він не повинен бути сам по собі і він не повинен бути загальним. Сучасний світ - це світ великих швидкостей. У тому числі і в пошуку потрібної інформації. Якщо ваш заголовок «не зачепила» в перші кілька секунд - то ваше повідомлення не буде помічено, і тим більше, прочитано потенційним клієнтом. І друге-заголовок повинен затягнути читача в читання вашої статті. Щоб зробити це, він повинен створити цікавість. Він повинен бути досить змістовним - не обов'язково короткий, але досить простий. І, нарешті, він повинен задовольнити конкретну емоцію. Ту, яку читач може легко і миттєво асоціювати. Ось список «тригерів», в поєднанні з реальними прикладами,

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Англійське прикметник classified означає: класифікований, систематизований, віднесений до певної категорії; розсортований. Термін прийшов до нас з англійської мови і позначає оголошення різного характеру, згруповані за характерними загальними ознаками і позначені спеціальною рубрикою (напр., «автомобілі» , «нерухомість» і т.д.). На даний час термін «классифайд»  використовується в цьому контексті усіма учасниками рекламного ринку. Як правило, тематична (по рубриках) реклама в друкованих виданнях складається тільки з тексту і обмежена самою пропозицією та номером телефону для зв'язку. Через обмеження за географією ці оголошення тарифікувались за знаками або по словах. Іноді видання пропонують «додаткові можливості» по виділенню оголошення рамками, фоном або макетом. Классифайд починався як послуга для споживачів ринку c2c, пізніше в цю нішу включилися компанії b2c. Сьогодні классифайд-оголошення розміщуються не тільки в пресі , але і на ТБ , радіо, в інтернеті . Яскравим при

Як визначити кількість переглядів статті в Вікіпедії?

На сьогоднішній день в мережі Інтернет існує сервіс, що надає інформацію про кількість переглядів конкретних сторінок у Вікіпедії - Wikipedia article traffic statistics  ( http://stats.grok.se  ) З його допомогою можна отримати інформацію про кількість переглядів якоїсь конкретної сторінки або дізнатись 1 000 найпопулярніших сторінок для певної мови. Сервіс рахує число переглядів для сторінок з різними заголовками, тобто в статистику не входять перегляди-перенаправлення з інших сторінок Вікіпедії.