Тенденції розвитку соціальних мереж
Серед найбільш значних тенденцій 2009 року можна назвати зросле значення пошуку в реальному часі і дистрибуцію інформації. Також виросли акції дистрибуції маркетингового контенту для віджетів і інших портативних пристроїв, що сталося завдяки поширенню девайсів і соціальних мереж. До того ж, значно вдосконалилися моніторинг і аналітика соціальних медіа. І, що найбільш важливо, маркетологи, нарешті, визнали, що соціальні медіа - щось більше, ніж хвилинна примха. При цьому соціальні мережі отримали практично повне визнання з боку всіх найбільших рекламодавців. Ось 11 головних тенденцій, якими будуть соціальні медіа в 2012 році, деякі з яких, нехай і в стадії зародка, існують вже сьогодні. Я вірю, що в 2012 році пункти цього списку стануть нормою. У кінцевому рахунку, частка рекламного впливу, точка зору і вплив спільноти стануть більш важливими, ніж володіння брендом - і торгові компанії, які хочуть залишатися релевантними в 2012 році, повинні будуть це прийняти. 1. Зміняться (повинні буд