Публікації

"Паразитний" маркетинг

Спонсори спортивних заходів платять мільйони доларів, щоб їх бренди супроводжували певні команди та події, а от особливо винахідливі маркетологи примудряються «засвітити» логотип і забезпечити присутність бренду на події зовсім безкоштовно. Факт такого паразитування, безсумнівно, дратує компанії, які витратили величезні гроші на ексклюзивну спонсорську підтримку команд, ліг і подій. Це дратує і організації, які продають ці права. Так званий паразитичний маркетинг сьогодні приймає багато форм. Перший спосіб це - спроба асоціювати компанію або торговельну марку з командою або значущою подією без покупки на це прав з метою ввести громадськість в оману щодо того, хто насправді є спонсором події. Одним з широко відомих прикладів є American Express Co, яка в 1992 році розмістила на ТВ рекламу із зображенням фірмових кольорів Барселони, Іспанія, міста, що приймало олімпіаду в тому ж році зі слоганом «Вам не потрібна віза, щоб приїхати в Іспанію». Хоча компанія ні словом не обмовилася про те,

Тенденції розвитку соціальних мереж

Серед найбільш значних тенденцій 2009 року можна назвати зросле значення пошуку в реальному часі і дистрибуцію інформації. Також виросли акції дистрибуції маркетингового контенту для віджетів і інших портативних пристроїв, що сталося завдяки поширенню девайсів і соціальних мереж. До того ж, значно вдосконалилися моніторинг і аналітика соціальних медіа. І, що найбільш важливо, маркетологи, нарешті, визнали, що соціальні медіа - щось більше, ніж хвилинна примха. При цьому соціальні мережі отримали практично повне визнання з боку всіх найбільших рекламодавців. Ось 11 головних тенденцій, якими будуть соціальні медіа в 2012 році, деякі з яких, нехай і в стадії зародка, існують вже сьогодні. Я вірю, що в 2012 році пункти цього списку стануть нормою. У кінцевому рахунку, частка рекламного впливу, точка зору і вплив спільноти стануть більш важливими, ніж володіння брендом - і торгові компанії, які хочуть залишатися релевантними в 2012 році, повинні будуть це прийняти. 1. Зміняться (повинні буд

Nike зробив мені пропозицію, від якої я не зміг відмовитися

Зображення

5 найефективніших інструментів управління споживачем під час економічного спаду

Майже даром! Нехитрий, перевірений часом прийом - масова реклама товарів-приманок. Продавець встановлює свідомо занижену ціну на один-два товари, вказуючи її у всіх промо-матеріалах, включаючи також медійну і зовнішню рекламу. Надзвичайно приваблива пропозиція спонукає потенційного споживача прийти в магазин. Там частенько з'ясовується, що акційний товар вже проданий (він, як правило, розкуповується за кілька днів). Далі співробітники торгової точки переконують відвідувача придбати що-небудь інше. Цей прийом працює незалежно від того, чи знаходить споживач акційний товар в торговому залі, чи ні. Клієнт, який знайшов і придбав дешевий товар, відчуває, що скоїв вигідну угоду і хоче якось винагородити себе за це. Продавці знають, що в такі моменти покупці перебувають в абсолютно некризовому, піднесеному настрої і готові купувати неходові в умовах економічного спаду товари. Споживач, який прийшов за акційним товаром, але не знайшов його, найімовірніше, звернеться за допомогою до кого-н

Неймінг

Найбільша проблема в неймінгу в тому, що замовники не знають критерії відбору правильного імені. І вибирають за принципом «подобається - не подобається». Ось кілька критеріїв вибору правильного нейму. Одного разу клієнт вирішив заощадити на неймінгу і замовив його за принципом «подешевше». У результаті, мережі магазинів підібрали назву «Артикль». Здається неймовірним, що можна було вибрати таке немилозвучна слово. Важко зрозуміти значимість милозвучності, коли навколо повно успішних брендів, на яких можна зламати мову: «Керхер», «Айрешматік», «Шфарцкопф» ... Або, коли благозвучне «Аваль» міняють на важковимовне «Райфайзен». Люди, далекі від маркетингу, не розуміють, що це - міжнародні нейми, яким не вигідно адаптувати назви до кожного ринку. Але ця неблагозвучність компенсується величезними рекламними бюджетами. Для того, щоб вловити суть поняття «милозвучність», немає необхідності вивчати праці з фонетичному аналізу Бодуена де Куртане, Чарльза Осгуда або Журавльова. Досить прислухати

ТОП-5 нових рекламних тредів

1. Розвиток інтерактивних промо-моделей Компанії рівня Nestle і Procter & Gamble давно оцінили ефективність рекламних заходів, в яких потенційному покупцеві відводиться активна роль. Споживачів задіюють у розробці і тестуванні нових товарів, у поширенні інформації про BTL-акції і навіть у плануванні PR-проектів. 2. Комерціалізація соціальних мереж В період економічного спаду однією з найбільш затребуваних послуг мережевих рекламних кампаній став product placement у внутрішніх online-іграх, сервіси та додатках соціальних мереж. Поки цей недорогий промо-інструмент розглядають швидше як доповнення до традиційних медійним кампаніям.Однак у США і Великобританії вже є масові ТМ, що розміщаються в соціальних мережах набагато частіше, ніж на телебаченні та в періодиці. 3. Крос і ко-промоушен Спільне просування двох і більше брендів. Крос-промоушен - це «обмін» згадками у рекламних матеріалах одного виду. Під час кризи подібними схемами користуються особливо часто. Таким чином рекламодавці

Прикольне відео від Heiniken