Публікації

YouTube для маркетингу. 11 аргументів "за"

1. YouTube - другий за популярністю пошуковий сервіс у світі. 2. Не всі читають блоги, і, працюючи на YouTube, ви зможете добитися уваги абсолютно нової аудиторії. 3. Відео з YouTube показуються в результатах пошуку Google. 4. Відео - найкращий інструмент для міжособистісного спілкування, набагато краще, ніж текстовий контент. 5. Люди користуються пошуком на YouTube, тому що дізнаються з відео про товари та послуги куди більше, ніж з інших соціальних мереж. 6. Відео з більшою легкістю взаємодіє з вашими потенційними та існуючими клієнтами, розповідаючи про ваші товари та послуги. 7. Дивитися ролики простіше, ніж читати тексти. 8. На YouTube немає багатьох з ваших конкурентів, хоча вони активно працюють в Facebook і Twitter. 9. Можливість зняти відмінне відео існує для будь-якого бюджету. 10. Відео, особливо з YouTube, активно проглядаються на всіх видах екранів (комп'ютерах, мобільних телефонах, планшетах). 11. Відео з YouTube досить просто поширювати по інших

Як маніпулювати споживачем?

Щодня ми є об'єктом чиїхось маніпуляцій, але часто цього не помічаємо. Ще менше ми звертаємо увагу на те, як нами маніпулюють виробники і продавці товарів і послуг. Все тому, що ми впевнені, що маніпулювати людиною дуже складно, і вже хто, як не ми, знаємо всі психологічні виверти. На цьому і попадаємося. Часто говорять: «Людина слабка». Так воно і є, особливо, коли вона стоїть перед новорічної вітриною, котить візок в супермаркеті або вибирає нове авто. Основні слабкості - дурість, цікавість, невпевненість в собі, самонавіювання, азарт, любов до чужих лестощів, забобони, жадібність, заздрість і ще безліч інших. Варіацій і поєднань цих слабкостей, звичайно, не злічити. Цікавість Цікавість - не гріх, особливо, коли вона приносить гроші. На цікавості побудовані дуже багато стратегій маніпуляцій з споживачами. Один з недавніх прикладів - жувальна гумка зі знаком питання на упаковці. Товар був розрекламований як щось з невідомим смаком, про що, нікому не можна говорити.

Партизанський VS традиційний маркетинг

Якщо вам доводилося аналізувати те, як змінився маркетинг в XXI столітті, то ви виявили, що це ті ж самі пункти, які відрізняють партизанський маркетинг від його старомодного попередника. 1. Традиційний маркетинг завжди проголошував: щоб бути на ринку, потрібно вкладати гроші. Партизанський маркетинг стверджує, що ви можете вкласти гроші, але ви не зобов'язані робити цього, якщо у вас є бажання інвестувати час, енергію, уяву та інформацію. 2. Традиційний маркетинг оповитий таємницею, і це наводить страх на багатьох бізнесменів. Вони не впевнені в тому, що саме входить в маркетинг - продажі, веб-сайти або піар. Оскільки вони залякані і бояться зробити помилку, то воліють зовсім нічого не робити. Партизанський маркетинг повністю знімає покрив таємниці і показує маркетинг таким, який він є, - процес, який контролюєте ви, а не навпаки. 3. Звичайний маркетинг пристосований до потреб великого бізнесу. До того як я написав перший варіант цієї книги в 1984 році, я не міг знайти жод

Тренди 2013 року

Головний редактор Mashable Ланс Уланофф (Lance Ulanoff) пророкує тренди 2013 із застереженням, що передбачення - взагалі невдячна справа. І все, що ми хочемо побачити в майбутньому, відбувається вже зараз. 1. Революція «другого екрану» Cтатистика: Більше 80% користувачів смартфонів і планшетів використовують девайси під час перегляду телевізора; Як мінімум 25% користувачів мобільних пристроїв в США використовують їх при перегляді ТБ кілька разів на день; 51% телеглядачів, які дописують у соціальні мережі під час перегляду ТБ, роблять це для того, щоб спілкуватися з користувачами, які можуть дивитися те ж саме телешоу; 24% користувачів Facebook діляться враженнями про переглянутий фільм, не виходячи з кінотеатру. Іншими словами, з'явився «Другий екран», і всіх нас чекає революція. Бренди, медіа компанії і маркетологи повинні будуть стати куди більш агресивними і винахідливими при взаємодії з користувачами. Компанії будуть орієнтуватися на ситуацію, коли людина одночасно ди

Що таке dark marketing?

Останнім часом все більше і більше викликає зацікавленість варіанти «нестандартного» просування продуктів. І в більшості випадків мова йде про «темний» маркетинг. Що ж таке dark marketing? Визначення Вперше словосполучення dark marketing з'явилося при переговорах підрядника з тютюновими компаніями. Існує багато обмежень в рекламі тютюну. На сьогоднішній день законом регламентовано більше половини можливих способів комунікації виробника тютюну зі споживачем, і ці обмеження рік від року стають більш строгими. У зв'язку з цим виникає гостра необхідність шукати нові шляхи. В результаті, ми приходимо до dark marketing. Важливо розуміти, що dark marketing - це не «тіньовий», «темнй» або «чорний» маркетинг. Якщо звертатися до зарубіжних видань по цій темі, то побачимо, що dark marketing - це скоріше «невидимий», «прихований» або «замаскований» маркетинг. Це інструмент побудови комунікації з брендом через нестандартні або неконтрольовані комунікаційні канали, де рекламо

100 головних навичок SMM-спеціаліста

Попит на SMM-фахівців продовжує зростати, проте до цього часу на ринку немає чіткого розуміння - хто такий SMM-фахівець, якими навичками він повинен володіти, і як можна оцінювати його рівень. Social Media Marketing - це не стан душі і не магія, SMM-спеціалістом не можна стати, набравши 5000 друзів в Facebook або виступивши на парі конференцій. Стати професіоналом можна тільки опановуючи певними інструментами і постійно прокачуючи певні навички. У цій статті узагальнено та систематизовано список навичок і вмінь, які є максимально важливими для SMM-менеджера. Отже, SMM-фахівець повинен володіти наступними компетенціями: Розробка стратегії 1. Визначати цільову аудиторію. 2. Досліджувати інтереси і поведінку цільової аудиторії. 3. Визначати вектори інтересів аудиторії. 4. Проводити аналіз ніші клієнта. 5. Розробляти аргументарну базу. 6. Підбирати майданчики з високою концентрацією ЦА. 7. Розробляти загальну стратегію присутності компанії в соціальних мережах. 8. Підбир

Покоління Y

Покоління Y, або як його ще називають покоління Міленіум - це люди, які народилися в період з 1981 по 2003 рік. Слід зауважити, що в різних країнах в залежності від політичних, економічних, соціальних умов дата відліку для цього покоління змінюється. Так, якщо в США до покоління Y відносять людей, які народилися вже в 1981 році, то в нас час «ігреків» почалося пізніше, в 1984 році з початком перебудови. Основні події, що сформували цінності покоління Y:  - Розпад СРСР; - Теракти і військові конфлікти; - Зростання вживання населенням країни, і особливо молоддю, алкоголю і наркотиків; - Розвиток цифрових технологій, Інтернет. Цінності покоління Y Автори Теорії поколінь Вільям Штраус і Нейл Хоув вважають, що цінності покоління формуються до 12-14 років, тому молодші представники Покоління Y ще перебуває в пошуку себе. Але, тим не менш, психологічний портрет покоління вже існує. Яскравою відмітною рисою «ігреків» є те, що вони не поспішають починати самостійне життя, вступати в