Публікації

Як визначити кількість переглядів статті в Вікіпедії?

На сьогоднішній день в мережі Інтернет існує сервіс, що надає інформацію про кількість переглядів конкретних сторінок у Вікіпедії - Wikipedia article traffic statistics  ( http://stats.grok.se  ) З його допомогою можна отримати інформацію про кількість переглядів якоїсь конкретної сторінки або дізнатись 1 000 найпопулярніших сторінок для певної мови. Сервіс рахує число переглядів для сторінок з різними заголовками, тобто в статистику не входять перегляди-перенаправлення з інших сторінок Вікіпедії.

Ретаргетинг

Ретаргетинг (поведінковий ретаргетинг, поворотний ретаргетинг) англ. retargeting - перенацілювання - це рекламний механізм, за допомогою якого онлайн-реклама направляється тим користувачам, які вже переглянули рекламований продукт, відвідали сайт рекламодавця, але не зробили покупку. З точки зору відвідувачів інтернет-сайтів, ретаргетинг - це багаторазово повторюваний показ вже переглянутої ними раніше інтернет-реклами. Також цю технологію називають терміном ремаркетинг. У разі, коли компанія вже витратила бюджет на залучення користувача до себе на сайт, термін ретаргетинг  означає повторну комунікацію з тим же користувачем, але іншим способом (з використанням іншого бюджету). Згідно з дослідженнями, 95- 98% користувачів залишають веб-сайт без здійснення покупки. Ретаргетинг  допомагає компаніям націлювати рекламу саме на таких користувачів. У найпростішому вигляді, при використанні ретаргетингу  користувачі бачать рекламу конкретного продукту після того, як вони покидають са

YouTube для маркетингу. 11 аргументів "за"

1. YouTube - другий за популярністю пошуковий сервіс у світі. 2. Не всі читають блоги, і, працюючи на YouTube, ви зможете добитися уваги абсолютно нової аудиторії. 3. Відео з YouTube показуються в результатах пошуку Google. 4. Відео - найкращий інструмент для міжособистісного спілкування, набагато краще, ніж текстовий контент. 5. Люди користуються пошуком на YouTube, тому що дізнаються з відео про товари та послуги куди більше, ніж з інших соціальних мереж. 6. Відео з більшою легкістю взаємодіє з вашими потенційними та існуючими клієнтами, розповідаючи про ваші товари та послуги. 7. Дивитися ролики простіше, ніж читати тексти. 8. На YouTube немає багатьох з ваших конкурентів, хоча вони активно працюють в Facebook і Twitter. 9. Можливість зняти відмінне відео існує для будь-якого бюджету. 10. Відео, особливо з YouTube, активно проглядаються на всіх видах екранів (комп'ютерах, мобільних телефонах, планшетах). 11. Відео з YouTube досить просто поширювати по інших

Як маніпулювати споживачем?

Щодня ми є об'єктом чиїхось маніпуляцій, але часто цього не помічаємо. Ще менше ми звертаємо увагу на те, як нами маніпулюють виробники і продавці товарів і послуг. Все тому, що ми впевнені, що маніпулювати людиною дуже складно, і вже хто, як не ми, знаємо всі психологічні виверти. На цьому і попадаємося. Часто говорять: «Людина слабка». Так воно і є, особливо, коли вона стоїть перед новорічної вітриною, котить візок в супермаркеті або вибирає нове авто. Основні слабкості - дурість, цікавість, невпевненість в собі, самонавіювання, азарт, любов до чужих лестощів, забобони, жадібність, заздрість і ще безліч інших. Варіацій і поєднань цих слабкостей, звичайно, не злічити. Цікавість Цікавість - не гріх, особливо, коли вона приносить гроші. На цікавості побудовані дуже багато стратегій маніпуляцій з споживачами. Один з недавніх прикладів - жувальна гумка зі знаком питання на упаковці. Товар був розрекламований як щось з невідомим смаком, про що, нікому не можна говорити.

Партизанський VS традиційний маркетинг

Якщо вам доводилося аналізувати те, як змінився маркетинг в XXI столітті, то ви виявили, що це ті ж самі пункти, які відрізняють партизанський маркетинг від його старомодного попередника. 1. Традиційний маркетинг завжди проголошував: щоб бути на ринку, потрібно вкладати гроші. Партизанський маркетинг стверджує, що ви можете вкласти гроші, але ви не зобов'язані робити цього, якщо у вас є бажання інвестувати час, енергію, уяву та інформацію. 2. Традиційний маркетинг оповитий таємницею, і це наводить страх на багатьох бізнесменів. Вони не впевнені в тому, що саме входить в маркетинг - продажі, веб-сайти або піар. Оскільки вони залякані і бояться зробити помилку, то воліють зовсім нічого не робити. Партизанський маркетинг повністю знімає покрив таємниці і показує маркетинг таким, який він є, - процес, який контролюєте ви, а не навпаки. 3. Звичайний маркетинг пристосований до потреб великого бізнесу. До того як я написав перший варіант цієї книги в 1984 році, я не міг знайти жод

Тренди 2013 року

Головний редактор Mashable Ланс Уланофф (Lance Ulanoff) пророкує тренди 2013 із застереженням, що передбачення - взагалі невдячна справа. І все, що ми хочемо побачити в майбутньому, відбувається вже зараз. 1. Революція «другого екрану» Cтатистика: Більше 80% користувачів смартфонів і планшетів використовують девайси під час перегляду телевізора; Як мінімум 25% користувачів мобільних пристроїв в США використовують їх при перегляді ТБ кілька разів на день; 51% телеглядачів, які дописують у соціальні мережі під час перегляду ТБ, роблять це для того, щоб спілкуватися з користувачами, які можуть дивитися те ж саме телешоу; 24% користувачів Facebook діляться враженнями про переглянутий фільм, не виходячи з кінотеатру. Іншими словами, з'явився «Другий екран», і всіх нас чекає революція. Бренди, медіа компанії і маркетологи повинні будуть стати куди більш агресивними і винахідливими при взаємодії з користувачами. Компанії будуть орієнтуватися на ситуацію, коли людина одночасно ди

Що таке dark marketing?

Останнім часом все більше і більше викликає зацікавленість варіанти «нестандартного» просування продуктів. І в більшості випадків мова йде про «темний» маркетинг. Що ж таке dark marketing? Визначення Вперше словосполучення dark marketing з'явилося при переговорах підрядника з тютюновими компаніями. Існує багато обмежень в рекламі тютюну. На сьогоднішній день законом регламентовано більше половини можливих способів комунікації виробника тютюну зі споживачем, і ці обмеження рік від року стають більш строгими. У зв'язку з цим виникає гостра необхідність шукати нові шляхи. В результаті, ми приходимо до dark marketing. Важливо розуміти, що dark marketing - це не «тіньовий», «темнй» або «чорний» маркетинг. Якщо звертатися до зарубіжних видань по цій темі, то побачимо, що dark marketing - це скоріше «невидимий», «прихований» або «замаскований» маркетинг. Це інструмент побудови комунікації з брендом через нестандартні або неконтрольовані комунікаційні канали, де рекламо