Публікації

Що означає термін «классифайд» (класіфайд)?

Англійське прикметник classified означає: класифікований, систематизований, віднесений до певної категорії; розсортований. Термін прийшов до нас з англійської мови і позначає оголошення різного характеру, згруповані за характерними загальними ознаками і позначені спеціальною рубрикою (напр., «автомобілі» , «нерухомість» і т.д.). На даний час термін «классифайд»  використовується в цьому контексті усіма учасниками рекламного ринку. Як правило, тематична (по рубриках) реклама в друкованих виданнях складається тільки з тексту і обмежена самою пропозицією та номером телефону для зв'язку. Через обмеження за географією ці оголошення тарифікувались за знаками або по словах. Іноді видання пропонують «додаткові можливості» по виділенню оголошення рамками, фоном або макетом. Классифайд починався як послуга для споживачів ринку c2c, пізніше в цю нішу включилися компанії b2c. Сьогодні классифайд-оголошення розміщуються не тільки в пресі , але і на ТБ , радіо, в інтернеті . Яскравим при

Як визначити кількість переглядів статті в Вікіпедії?

На сьогоднішній день в мережі Інтернет існує сервіс, що надає інформацію про кількість переглядів конкретних сторінок у Вікіпедії - Wikipedia article traffic statistics  ( http://stats.grok.se  ) З його допомогою можна отримати інформацію про кількість переглядів якоїсь конкретної сторінки або дізнатись 1 000 найпопулярніших сторінок для певної мови. Сервіс рахує число переглядів для сторінок з різними заголовками, тобто в статистику не входять перегляди-перенаправлення з інших сторінок Вікіпедії.

Ретаргетинг

Ретаргетинг (поведінковий ретаргетинг, поворотний ретаргетинг) англ. retargeting - перенацілювання - це рекламний механізм, за допомогою якого онлайн-реклама направляється тим користувачам, які вже переглянули рекламований продукт, відвідали сайт рекламодавця, але не зробили покупку. З точки зору відвідувачів інтернет-сайтів, ретаргетинг - це багаторазово повторюваний показ вже переглянутої ними раніше інтернет-реклами. Також цю технологію називають терміном ремаркетинг. У разі, коли компанія вже витратила бюджет на залучення користувача до себе на сайт, термін ретаргетинг  означає повторну комунікацію з тим же користувачем, але іншим способом (з використанням іншого бюджету). Згідно з дослідженнями, 95- 98% користувачів залишають веб-сайт без здійснення покупки. Ретаргетинг  допомагає компаніям націлювати рекламу саме на таких користувачів. У найпростішому вигляді, при використанні ретаргетингу  користувачі бачать рекламу конкретного продукту після того, як вони покидають са

YouTube для маркетингу. 11 аргументів "за"

1. YouTube - другий за популярністю пошуковий сервіс у світі. 2. Не всі читають блоги, і, працюючи на YouTube, ви зможете добитися уваги абсолютно нової аудиторії. 3. Відео з YouTube показуються в результатах пошуку Google. 4. Відео - найкращий інструмент для міжособистісного спілкування, набагато краще, ніж текстовий контент. 5. Люди користуються пошуком на YouTube, тому що дізнаються з відео про товари та послуги куди більше, ніж з інших соціальних мереж. 6. Відео з більшою легкістю взаємодіє з вашими потенційними та існуючими клієнтами, розповідаючи про ваші товари та послуги. 7. Дивитися ролики простіше, ніж читати тексти. 8. На YouTube немає багатьох з ваших конкурентів, хоча вони активно працюють в Facebook і Twitter. 9. Можливість зняти відмінне відео існує для будь-якого бюджету. 10. Відео, особливо з YouTube, активно проглядаються на всіх видах екранів (комп'ютерах, мобільних телефонах, планшетах). 11. Відео з YouTube досить просто поширювати по інших

Як маніпулювати споживачем?

Щодня ми є об'єктом чиїхось маніпуляцій, але часто цього не помічаємо. Ще менше ми звертаємо увагу на те, як нами маніпулюють виробники і продавці товарів і послуг. Все тому, що ми впевнені, що маніпулювати людиною дуже складно, і вже хто, як не ми, знаємо всі психологічні виверти. На цьому і попадаємося. Часто говорять: «Людина слабка». Так воно і є, особливо, коли вона стоїть перед новорічної вітриною, котить візок в супермаркеті або вибирає нове авто. Основні слабкості - дурість, цікавість, невпевненість в собі, самонавіювання, азарт, любов до чужих лестощів, забобони, жадібність, заздрість і ще безліч інших. Варіацій і поєднань цих слабкостей, звичайно, не злічити. Цікавість Цікавість - не гріх, особливо, коли вона приносить гроші. На цікавості побудовані дуже багато стратегій маніпуляцій з споживачами. Один з недавніх прикладів - жувальна гумка зі знаком питання на упаковці. Товар був розрекламований як щось з невідомим смаком, про що, нікому не можна говорити.

Партизанський VS традиційний маркетинг

Якщо вам доводилося аналізувати те, як змінився маркетинг в XXI столітті, то ви виявили, що це ті ж самі пункти, які відрізняють партизанський маркетинг від його старомодного попередника. 1. Традиційний маркетинг завжди проголошував: щоб бути на ринку, потрібно вкладати гроші. Партизанський маркетинг стверджує, що ви можете вкласти гроші, але ви не зобов'язані робити цього, якщо у вас є бажання інвестувати час, енергію, уяву та інформацію. 2. Традиційний маркетинг оповитий таємницею, і це наводить страх на багатьох бізнесменів. Вони не впевнені в тому, що саме входить в маркетинг - продажі, веб-сайти або піар. Оскільки вони залякані і бояться зробити помилку, то воліють зовсім нічого не робити. Партизанський маркетинг повністю знімає покрив таємниці і показує маркетинг таким, який він є, - процес, який контролюєте ви, а не навпаки. 3. Звичайний маркетинг пристосований до потреб великого бізнесу. До того як я написав перший варіант цієї книги в 1984 році, я не міг знайти жод

Тренди 2013 року

Головний редактор Mashable Ланс Уланофф (Lance Ulanoff) пророкує тренди 2013 із застереженням, що передбачення - взагалі невдячна справа. І все, що ми хочемо побачити в майбутньому, відбувається вже зараз. 1. Революція «другого екрану» Cтатистика: Більше 80% користувачів смартфонів і планшетів використовують девайси під час перегляду телевізора; Як мінімум 25% користувачів мобільних пристроїв в США використовують їх при перегляді ТБ кілька разів на день; 51% телеглядачів, які дописують у соціальні мережі під час перегляду ТБ, роблять це для того, щоб спілкуватися з користувачами, які можуть дивитися те ж саме телешоу; 24% користувачів Facebook діляться враженнями про переглянутий фільм, не виходячи з кінотеатру. Іншими словами, з'явився «Другий екран», і всіх нас чекає революція. Бренди, медіа компанії і маркетологи повинні будуть стати куди більш агресивними і винахідливими при взаємодії з користувачами. Компанії будуть орієнтуватися на ситуацію, коли людина одночасно ди