Маркетинговий аудит сайту
Суть проведення маркетингового аудиту - це аналіз трафіку та історії відвідувань сайту. При його проведенні д осліджується звідки приходять відвідувачі, якими розділами цікавляться, як часто і т.д. Одна з причин, яка вимагає проведення такого аналізу - відсутність достатньої трафіку на сайт, або відсутність в структурі трафіку цільових відвідувачів / потенційних покупців. Використовуючи рекомендації, отримані в результаті проведення аудиту сайту, можна підвищити частоту відвідувань, глибину перегляду сторінок за одне відвідування, збільшити число відвідувань конкретного користувача, тобто підвищити лояльність до ресурсу і т.д. Орієнтовна конфігурація маркетингового аудиту в інтернеті включає в себе: Опис проблем / завдань, вирішення яких має бути запропоновано в процесі аудиту інтернет-сайту. Аналіз статистики сайту. Зведена статистика відвідуваності, географія відвідувачів, динаміка відвідуваності по часу доби, шляхи по сайту, точки входу / виходу, факти досягнення мети,