Публікації

Що таке копірайтинг?

З кожним роком в Інтернеті посилюється конфлікт у трактуванні і розумінні терміну «копірайтинг». І тенденція така, що поступово слово «копірайтинг» втрачає своє первинне професійне значення. Що ж таке копірайтинг, а також і такі супутні терміни як SEO-копірайтинг, рерайтинг, унікальний текст, копірайтер і копірайт. Копірайтинг - рекламний текст Термін «копірайтинг» походить від англійського слова Copywriting. Copy - примірник або рукопис, writer - автор, який пише. Таким чином, можна сказати, що Copy writer - це Автор, який пише екземпляр рукопису. Копірайтинг - це складання, розробка, створення або написання унікальних, авторських, оригінальних, яскравих, привабливих, цікавих і позитивних для сприйняття, рекламних, іміджевих, презентаційних текстів, концепцій, назв, слоганів, сценаріїв, аудіо і відео роликів, контенту, ідей, торгових пропозицій чи матеріалів для торгової марки, компанії, персони, партії, організації, руху, продукту або послуги, що переконують в істинності і сп

Цитати великих рекламістів

Майже сто років минуло з часу публікацій піонера рекламної справи Клода Хопкінса, а його й досі цитують і сперечаються про вірність прописаних ним істин. На висловлюваннях Девіда Огілві і Лео Бернетт виросло не одне покоління рекламістів, у тому числі і тих, хто гідно оцінив провокаційну «правду» Бегбедера. Девід Огілві (1911 – 1999) Девід Огілві народився в Англії, своє визнання знайшов в Америці, і, відійшовши від активної роботи, жив у Франції. Він відкрив відділення своєї фірми в більш ніж 30 країнах і вважав себе людиною світу. Девід Огілві прожив довге життя, він помер у 1999 році. Йому довелося за життя випробувати славу і переконатися у вірності своїх творчих і лідерських принципів. «Батько реклами», «самий відомий чарівник сучасної індустрії реклами», «патріарх рекламної індустрії», «класик рекламного справи» - це лише деякі з епітетів, якими не втомлюються нагороджувати геніального копірайтера і засновника рекламного агентства «Ogilvy & Mather». У рекламному світі широ

Відключення послуги GOOD'OK та МТС-інфо

Як фахівець з реклами я вважаю, що вона повинна бути якісна та ненав'язлива. Кілька днів тому випадково поставив на мобільний телефон послугу GOOD'OK від МТС. На їхньому сайті або немає інфи, як його відключити, або її не просто знайти. Підозрюю, що так і задумано. Пошукав в мережі - щоб відключити послугу GOOD'OK потрібно на номер 700 надіслати слово OFF Також ще одна нав'язлива послуга МТС-клік або МТС-інфо. Реальний спам, який ще з електронки набрид. З меню "послуги МТС" мого смартфона її відключити не вдалося. Щоб відключити послугу МТС-інфо потрібно на номер 10250 відправити цифру 1 . Після цього на телефон має прийти СМС your request to stop was accepted (ваш запит припинити прийнято) і послугу вимкнуть. для мазохістів - якщо хочете поновити цю спамерську послугу на цей же номер відправте цифру 2. :)

Рекламний "розвод", бо як обдурити споживача

Щоб продати товар, рекламісти змушують вірити в нісенітницю або включитися в гру, де не буде переможця. Велику частину прибутку компанії-виробники отримують завдяки рекламі. Саме через неї споживач обирає соняшникову олія без холестерину, воду без ГМО, шоколадну масу без барвників ... Але насправді всі ці яскраві фрази - не більше ніж міфи. Адже те, що нам розписують продавці, в самих продуктах просто не може перебувати. Ну який барвник потрібен в какао і які ГМО можуть бути у воді? А якщо рекламісти посилаються на якісь професійні асоціації, які рекомендують нам купити саме їхній товар, то їх нерідко створювали ... вони самі. Купівлі продукту сприяють і численні конкурси, які нерідко є обманом. Останньої кришечки з потрібною буквою, наприклад, може не існувати в природі. Найголовніший принцип рекламістів - сказати правду, але не всю. Наприклад, нам говорять, що вода пройшла сім ступенів очищення, але «забувають» уточнити, що такої процедури потребує лише найнеякісніша вода. Після пе

Планування рекламної кампанії

Чого слід уникати підприємцю, плануючи рекламну кампанію. Людям властиво кидатися в крайнощі, і підприємець, що планує рекламну кампанію, не є винятком. Це виявляється від бажання віддати останню копійку за рекламу на центральному телеканалі, і до цілковитого заперечення необхідності реклами як такої. Forbes провів опитування представників бізнесу і рекламних агенцій і виділив шість головних помилок, яких необхідно уникнути при підготовці рекламної кампанії. 1. Не прикидайтеся великим брендом. Пустити пил в очі, здавалося б, досить легко. Можна прикинутися серйозної трговою маркою, запустити ролик на телебаченні, дати гарні вкладки в глянцевих журналах і розвісити по місту рекламні щити. Але власнику малого бізнесу робити цього не варто, навіть якщо так склалося, що фінанси дозволяють. По-перше, вкладення швидше за все не окупляться. По-друге, існує великий ризик, що підприємець просто не зможе впоратися з потоком клієнтів. «Найбільш осмислений хід - реклама в точці продажу, там,

Сучасні тенденції розвитку українського рекламного бізнесу

Останнім часом одночасно із зростанням ролі маркетингу зросла роль маркетингових комунікацій. Ефективні комунікації стали ключовими чинниками успіху господарських суб’єктів. Правильно поставлена ціль та завдання перед рекламним агентством чи відділом маркетингу на підприємстві дозволяє досягати очікуваних результатів. Український рекламний ринок характеризується все більшою незалежністю, як рекламних агентств, рекламодавців так і споживачів. Споживачам надаються все більш широкі можливості, рекламодавці стають все більш самостійними, а технології, що безперервно розвиваються, трансформують методи створення, продажу, споживання і прослідковування реклами. Традиційні учасники рекламної галузі можуть втратити значну частку своїх доходів, оскільки бюджети стрімко переводяться на освоєння нових, інтерактивних форматів, і об'єм цього нового сектора рекламного ринку, як очікується, приблизно в п'ять разів перевищить об'єм сектора традиційної реклами. Щоб як і раніше успішно вест

"Паразитний" маркетинг

Спонсори спортивних заходів платять мільйони доларів, щоб їх бренди супроводжували певні команди та події, а от особливо винахідливі маркетологи примудряються «засвітити» логотип і забезпечити присутність бренду на події зовсім безкоштовно. Факт такого паразитування, безсумнівно, дратує компанії, які витратили величезні гроші на ексклюзивну спонсорську підтримку команд, ліг і подій. Це дратує і організації, які продають ці права. Так званий паразитичний маркетинг сьогодні приймає багато форм. Перший спосіб це - спроба асоціювати компанію або торговельну марку з командою або значущою подією без покупки на це прав з метою ввести громадськість в оману щодо того, хто насправді є спонсором події. Одним з широко відомих прикладів є American Express Co, яка в 1992 році розмістила на ТВ рекламу із зображенням фірмових кольорів Барселони, Іспанія, міста, що приймало олімпіаду в тому ж році зі слоганом «Вам не потрібна віза, щоб приїхати в Іспанію». Хоча компанія ні словом не обмовилася про те,