Публікації

7 смертних гріхів в маркетингу

Сім смертних гріхів - не тільки релігійна і філософська, а й психологічна категорія, яка може пояснити мотиви поведінки людей і, як наслідок, стати основою маркетингової стратегії просування. В усіх релігійних вченнях існує перелік вчинків, психологічних станів, властивостей особистості, які суперечать нормам суспільної моралі, а значить, повинні присікатися і блокуватися як суспільством, так і особистістю.  У християнстві це сім смертних гріхів, які ведуть до загибелі душі.   Здавалося б, релігійна, моральна, загальнолюдська концепція ніяк не пов'язана з діяльністю фахівців з реклами.  Чим вона може бути цікава маркетологам і рекламістам?  Відповідь очевидна: ці прояви людської натури здатні стати дуже сильними мотивами будь-якої діяльності, отже, цілком можуть бути використані як інструмент спонукання до здійснення покупки або просування бренду.  Достатньо лише поглянути на дану концепцію з точки зору психології.    Сім смертних гріхів як потреби . Потреби, а точніше - пошук

Маркетинговий аудит сайту

Суть проведення маркетингового аудиту - це аналіз трафіку та історії відвідувань сайту. При його проведенні д осліджується звідки приходять відвідувачі, якими розділами цікавляться, як часто і т.д.  Одна з причин, яка вимагає проведення такого аналізу - відсутність достатньої трафіку на сайт, або відсутність в структурі трафіку цільових відвідувачів / потенційних покупців.  Використовуючи рекомендації, отримані в результаті проведення аудиту сайту, можна підвищити частоту відвідувань, глибину перегляду сторінок за одне відвідування, збільшити число відвідувань конкретного користувача, тобто  підвищити лояльність до ресурсу і т.д.  Орієнтовна конфігурація маркетингового аудиту в інтернеті включає в себе:  Опис проблем / завдань, вирішення яких має бути запропоновано в процесі аудиту інтернет-сайту.  Аналіз статистики сайту.  Зведена статистика відвідуваності, географія відвідувачів, динаміка відвідуваності по часу доби, шляхи по сайту, точки входу / виходу, факти досягнення мети,

Схеми крадіжок у торгівлі

Кримінальне мислення людей, що працюють в торгівлі, викликає подив і захоплення.    Особливо цікаво простежити існування схем, починаючи з торгового представника і закінчуючи національним менеджером.    Торговий агент  На перший погляд, все просто: торговий представник отримує гроші від клієнта і не здає їх в касу.  Або здає в касу меншу суму, а потім, коли піднімається питання дебіторки (список клієнтів-боржників із зазначенням сум та дат отримання), бере гроші в іншого клієнта і віддає за того, у кого взяв першим.  І так далі.  У такому круговороті людині легко заплутатися. У випадках, коли в компанії прийнято, що торговий представник має право самостійно домовлятися з клієнтом про терміни виплати, цей представник може, наприклад, навіть у разі виплати грошей за товар вчасно сказати, що клієнт попросив відстрочку платежу, і привласнити всі гроші або їх  частину собі.  А потім, як уже говорилося вище, «перекрити» цю нестачу грошима інших клієнтів.  Це може тривати місяцями.  Все за

Що таке Shop-in-Shop, або бренд-зона?

У епоху активного розвитку торгових мереж і жорсткості конкуренції в боротьбі за споживчий гаманець, все гостріше постає питання про організацію спеціально оформлених моно-брендових торгових зон в рамках єдиної мульти-брендової торгової площі.  Дійсно, створення виділеного магазину з продажу ТІЛЬКИ техніки «ХХХ», далеко не завжди виводить проект на необхідний рівень рентабельності.  У той же самий час продаж ІНШОЇ техніки в салонах з вивіскою «XXX» неможлива.  Сьогодні найбільш оптимальним варіантом є побудова так званої бренд-зони (Shop-in-Shop) в рамках стандартного мережевого магазину.  Бренд-зона являє собою частину площі магазину і / або вітрини, виділена і оформлена відповідно до актуальної концепцією бренду, на якій розташовується тільки продукція марки «XXX».  Використовуючи формат бренд-зони (Shop-in-shop) , можна з більшою ефективністю використовувати арсенал наявних рекламно-інформаційних та промоматеріалів і можливостей.  Увага потенційного покупця в бренд-зоні (Shop

Маркетинг фестивалів

Фестивалі різних видів мистецтв володіють великим соціальним і економічним потенціалом, завдяки чому можуть приносити вигоду не тільки своїм організаторам, але і цілим регіонам.  Серед безлічі фестивалів, мабуть, найпоширенішими на сьогоднішній день є музичні.  Ресурси цих культурних подій вигідно відрізняються від ресурсів, наявних в умовах стаціонарної діяльності установ культури.  Плануючи проведення музичного фестивалю, слід приділити особливу увагу маркетингу цього культурного «продукту», оцінити фестиваль з комерційної точки зору і відповісти на традиційні для комерційних заходів питання. Яка потенційна аудиторія фестивалю?  Скільки передбачається відвідувачів на майбутніх заходах?  Як cпланувати рекламну кампанію?  Досить часто такі питання ставлять організаторів музичних фестивалів у глухий кут.  Між тим, туристичні фірми використовують такі події для залучення туристів і заробляють на цьому гроші.  Навіть якщо організатори музичного фестивалю не передбачають отримати великий

Мерчендайзинг-бук (merchandising book)

Мерчендайзинг-бук -  ц е корпоративний документ «Концепції мерчендайзингу» у формі брошури, що регламентує:   - Для магазинів: планування, товарне сусідство, зонування, торговельне обладнання, освітлення, дизайн торгового залу, асортиментну матрицю, систему орієнтування та викладку.   - Для постачальників: місце в торговому залі, запас продукції, необхідний асортимент, частку поличного простору, і мерчендайзинговим планограмам для кожного виду магазинів, до яких компанія здійснює поставки своєї продукції.   Для чого потрібен мерчендайзинг-бук магазинах?   Перш за все це керівництво для створення за образом і подобою одного успішного магазину цілої роздрібної торгової мережі.   Це простий спосіб клонування технології.   Завдання, які вирішуються роздрібною торгівлею за допомогою грамотної концепції мерчендайзингу і мерчендайзинг-бук:   Повний і збалансований асортимент   Економія часу за допомогою детального аналізу   Запобігання нестачі товару   Збільшення продажів і при